Fòrum Pobles

TEMA: Moià
1  2  

Re: Moià22/01/2010 - 08:20:14
Nom: Molt pitjor

A Moià ´tot és molt pitjor.
mirèu nomès un petit tast:

http://www.naciodigital.cat/manresainfo/noticia/9476

http://moiadiuprou.blogspot.com/

Respondre  

Arriben les eleccions a Moià28/02/2011 - 21:37:05
Nom: Administrador

Aconseguirà Martínez fer oblidar Montràs? Guiteras és una bona alternativa? S'han de retirar de la cursa electoral els regidors del MAP? Què ha de fer Moià diu Prou?

Respondre  

Re: Moià01/03/2011 - 10:24:55
Nom: Moianesa

Moltes preguntes per un mateix problema.

El Martinez no conseguirà fer oblidar Montràs perquè els efectes devastadors d'aquests 28 anys els encara els nostres fills. Martínez no té ni coneixement ni autonomia pròpia, en el cas fos elegit (perquè a Moià tot és possible, només cal veure els 28 anys del Montràs)necessitaria que algú li dictés que ha de fer. O sigui que Montràs i els seus amics continuarien manipulant el poble.

El Guitera, perdoneu-me però no el conec(si algú el coneix que en parli), només se el que m'han dit, que és un empresari de Castellterçol que té una comercial al polígon industrial de Moià. Els seus interessos particulars o polítics poden ser molt respectables, però segons el meu modest criteri no es poden posar al davant dels interessos de Moià. Vaig llegir a Regió 7 dimecres passat que deia que a final de setmana faria una nota de premsa, jo encara no l’he llegida enlloc, de moment és una candidatura fantasma.

Gràcies als regidors del MAP hem pogut anar coneixent totes les alcaldades fetes amb el consentiment del Martínez i altres regidors de CIU i podem tenir una idea del que Moià deu i del que ens espera els propers anys. Han fet molta feina i són la meva esperança per canviar la situació. Segur que estan molt cansats i desencisats perquè no estan a l'ajuntament per guanys personals sinó per donar un servei al poble i si es presenta el Guiteras sembla que es trenca abans de les eleccions la possibilitat d'un govern d'unitat.

La Plataforma ha fet una feina important per fer obrir els ulls als moianesos que havien votat sempre al Montràs. Ha treballat molt també pel govern d'unitat.

Jo desitjaria que els moianesos obrissim els ulls i ens donguessim compte que no podem tirar endavant amb l'hereu del Montràs, però que una persona desconeguda que no sap res de l'ajuntament tampoc no ens pot merèixer confiança. Demanaria als regidors del MAP que amb l'ajuda de la Plataforma, del PSC i de molts moianesos que no ens resignem a quatre anys més de mal govern, féssin l'últim esforç perque l'Elvira es sentís ben recolzada i acceptés de nou presentar-se per a alcaldessa. No em resigno facilment ,encara vull mantenir l'esperança.

La resposta ha estat una mica llarga, demano disculpes, però no podia ho podia dir amb menys paraules.

Respondre  

Re: Moià02/03/2011 - 00:27:52
Nom: Moianès

Totalment d'acord amb aquest escrit , demanem que l'Elvira agafi el brau per les banyes i encapsali la llista d'entesa per Moià. Endavant

Respondre  

Re: Moià02/03/2011 - 08:57:44
Nom: Maria C.P.

Demano a l'Elvira i a tota la gent que estava per l'Entesa es presentin.

No podem quedar a mercè dels que han arruïnat el poble ni tampoc d'aventurers desconeguts que volen utilitzar l'ajuntament per als seus interessos personals o de partit.

Crec que aquesta vegada els moianesos estem cansats de tan mal govern i anirem massivament a votar per una candidatura seriosa i que ens doni confiança.

Respondre  

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: