Fòrum

TEMA: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?

Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?11/05/2010 - 20:01:55
Nom: MI

Aquest 11 de maig s'ha presentat MOVEM com a candidatura per a les properes eleccions municipals a Manresa. La formació neix de les associacions veïnals malgrat que s'obrirà a la participació de la ciutat. Què n'opineu? Hi ha possibilitats que tingui bons resultats? Està bé que la societat civil s'impliqui fins al punt de presentar una candidatura electoral?

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?12/05/2010 - 09:45:07
Nom: Japo Saco

Els veïns que es dediquin a gestionar les associacions que en alguns casos prouta falta fa. Son ganes de protagonisme...

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?12/05/2010 - 10:20:08
Nom: Josep

Doncs a mi em sembla perfecte.

Si el poble creu que els polítics no fan bé la seva feina, és lògic que apareguin moviments d'aquest tipus.

Molts ànims i molta sort!

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?12/05/2010 - 16:21:41
Nom: Joan

Que la desafecció envers els polítics arribi després de molts anys de tripartit (a Manresa i a Catalunya)és molt significatiu ... La pèssima gestió d'aquests governs porta una part de la societat civil a arremangar-se : ja era hora !

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?15/05/2010 - 18:11:06
Nom: Ivan

Ja veureu com al final vindran els partits grans de Manresa (CiU i PSC) i se'ls passaran les ganes de protagonisme. Per cert, Manresainfo que no digui que tenia l'exclusiva perque ho van dir a la SER de Manresa, així que menys lliçons!

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?22/08/2010 - 09:58:03
Nom: didac

La política manresana se ha deteriorado de tal manera que los manresanos que pusimos nuestra esperanza en los partidos de "izquierda"gobernantes en nuestra ciudad nos han decepcionado, son puros tecnócratas y malos, de tal manera que se ha perdido la fe en los políticos , pues hace falta un cambio en la manera de hacer política municipal , acercarse mas a la sociedad y escuchar a las gentes, por todo ello ¿otra candidatura nueva? pues hasta que no nos presente su programa electoral, no puedo dar mi opinión sobre ellos, no baya a se que pase como con estos, que que se consideran una clase y van a aprovecharse de nuestr estoy a la expectativa

Respondre  
Re: Què n'opineu de la candidatura electoral veïnal MOVEM?22/08/2010 - 10:25:23
Nom: diego

pues si la política que van a hacer es la misma que en la aa,vv , mal vamos , se han convertidos en burócratas, la mayoría lo que hacen es la fiesta del barrio , cursillo de baile, talleres de....etc, y no se dedican a reivindicar y crear conciencia en el barrio, todo lo que no sea transformar la ciudad en otra mas digna y habitable, donde los manresanos estemos orgullosos de vivir en nuestra ciudad, es mas de lo mismo

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: