TEMA: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu?
| Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 18:08:10 | |
| Nom: Manresainfo.cat
Podeu opinar sobre la reacció dabat del temporal per part dels ajuntaments de la comarca a través d'aquest fòrum
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 19:23:41 | |
| Nom: ildefons
no ho esta fen bé, al meu barri ,La sagrada Familia, no s`ha dignat ningú a portar un llevaneus i els carrer i les aceres estan intransitables, cuan es un barri que viu força gent grand.Sempre es va tard.
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 19:49:52 | |
| Nom: Pilar
Jo penso que l'ajuntament -Santpedor en el meu has- si que ha actuat bé, malgrat no poder arribar a tot arreu, com és lògic.
El que vull afegir és que tampoc hem d'esperar que ens vinguin a treure la neu de davant la porta quan hi ha tasques a les carreteres més importants.
Cada veí hauriem de procurar netejar la nostra vorera (i part del carrer si podem) i no queixar-nos tant. Són fets poc habituals i no costa pas tant posar-hi de la nostra part.
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 20:02:08 | |
| Nom: Jordi
Els carrers són feina de l'ajuntament, però les voreres les poden netejar perfectament els veins. si cadascú neteja els 2 metres de davant de casa, hi haurà molta feina feta
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 20:22:00 | |
| Nom: Jaume
A Castellbell i Vilar malament. Estic trucant a l'ajuntament i a la policia local tota la tarda i ningú agafa el teléfon. Estem incomunicats per carretera i sense llum (sort del portatil). Les maquines per on visc jo encara no les hem vist.
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 08/03/2010 - 20:36:47 | |
| Nom: moianès emprenyat
Doncs el de Moià, com sempre, està amb la seva línia DE NO FER RES DE RES. Bé només augmentar els impostos, per no donar al poble res a canvi.
On son en un dia així els 104 empleats amb el sou que paguem tots els moianesos ??
Ningú d´aquest equip de govern, com sempre, es clar, s´ha dignat tenir la més minima previsió pel molt anunciat risc de nevades i no solsament aixó, sino que quan s´han produit, no hi ha ningú ni netejant carrers, ni fer sortir tractors, ni tirant sal ni res de res, com sempre...I els jardiners a sou i els encarregats de la neteja ? i ??????
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 09:42:04 | |
| Nom: un moianès que res rep a canvi dels seus impostos
L´Ajuntament de MOIA, FATAL. No s´han enterat encara de que ha nevat. Ara ens queda la neu i el gel per tot el poble i no hi ha cap regidor de CiU que faci res. TOT EL POBLE RESTA IMPRACTICABLE, EN COTXE, ÉS NORMAL, PRO NI A PEU ES POT ANAR.QUE NO PAGEM MOLT ??? PERQUÉ SERVEIX ???
| |
| El meu força be | 09/03/2010 - 09:58:27 | |
| Nom: lluis, sant joan
El meu força bé, l'avia era ahir al centre de dia i la van portar cap a casa. Hi havien varies llevaneus treballant pels carrers i avui havia gent de l'ajuntament tiran sal i netejan les voreres.
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 10:25:19 | |
| Nom: XAVIER
A MANRESA, VLEU DIR QUE ALGUN CAMIÓ HA TIRAT SAL
PELS CARRERS.... HO NO HAN TINGUT TEMPS EN TOTA LA NIT?. O ES MILLLOR DIR A TOTS ELS COL.LEGIS QUE NO OBRIN? ES MILLOR QUE LA GENT NO VAGI A TREBALLAR?
| |
| Re: Està responent bé el teu Ajuntament al temporal de neu? | 09/03/2010 - 10:33:01 | |
| Nom: jordi
es un vergonya, fa mes de una setmana que es sabia que nevaria i aqui com sempre em fet el burinot. ojala tinguesin la mateixa pressa a cuidar la ciutat que ha cobrar els impostos.
| |
|
|