Referèndum: L'endemà

Guàrdies civils denuncien l'amo d'un bar del Bages per no voler-los servir

Els agents van demanar fins a tres vegades les consumicions i, finalment, el propietari els va dir que "no eren benvinguts" a l'establiment

, Sant salvador de Guardiola | 12/10/2017 a les 16:51h
Arxivat a: Successos, Guàrdia Civil, restauració, referèndum
Agents de la Guàrdia Civil durant el passat 1 d'octubre | Carles Palacio
Agents de la Guàrdia Civil destinats a Manresa per a l'operatiu a l'entorn del referèndum del passat 1 d'octubre han presentat denúncia als jutjats contra l'amo d'un bar-restaurant de carretera, en el terme de Sant salvador de Guardiola, perquè no els va voler servir quan van parar-hi a fer unes consumicions. La denúncia parla d'un presumpte delicte d'odi i discriminació.

Els fets van passat el passat 5 d'octubre quan segons la denúncia dels agents, que havien participat quatre dies abans en l'operatiu per evitar el referèndum de l'1 d'octubre, un operatiu que va ser especialment dolós al Bages -amb dues intervencions violentes dels agents a Sant Joan, i una a Castellgalí, Callús i Fonollosa-, van entrar en aquest bar de carretera al terme de Sant Salvador de Guardiola, i van demanar unes consumicions i el propietari va fer com si no els sentís. Després d'insistir dues vegades més, l'amo de l'establiment els va dir que no els serviria perquè "no eren benvinguts".

Els agents van decidir marxar del local, però abans, van fotografiar amb el mòbil el propietari. Des de la seu central de la Guàrdia Civil a la demarcació de Barcelona, a Sant Andreu de la Barca, els agents van preparar i presentar una denúncia per un presumpte delicte d'odi i discriminació contra l'amo del bar-restaurant.

El propietari del bar no ha volgut fer cap comentari abans de declarar en seu judicial, però ha negat que els fets anessin tal i com expliquen els agents en la seva denúncia.

COMENTARIS

Mai més sereu benvinguts a Catalunya
Fora colons i ocupants , 12/10/2017 a les 17:13
+104
-68
A l'enemic ni aigua, Catalunya ha de ser un infern pels nazis, feixistes i salvatges que peguen impunement les nostres àvies, mares, dones i joves.
Dret d'admissió
Anònim, 12/10/2017 a les 18:55
+72
-64
Per a això hi ha els rètols de "Reservat el dret d'admissió" i tenir-lo no és pas de franc.
Aquí no volem "xusma", que ho sàpiguen i fotin el camp!
Quin bar es?
Jordan, 12/10/2017 a les 21:36
+49
-55
Quin bar es? L’ omplirem dia i nit. Al feixisme ni aigua. Que s’ ha cregut aquesta eskoria policial!!!! Fastic fan!!! Piraos ya Xusma!!
Laxants
Anònim, 12/10/2017 a les 23:20
+28
-52
Jo els hauria servit la beguda amb una bona quantitat de laxants perque es caguin a sobre abans de poder fer cap mes cop de porra.
ODI en hosteleria
Anònim, 13/10/2017 a les 09:38
+42
-50
Mare meva, quin fàstic de propietari.. ja el podrien haver fet una càrrega policial ja veuràs com fas el cafè ràpid!
Dret de admisió.
Anònim, 13/10/2017 a les 10:04
+22
-39
Res més a dir.
Bar
Anònim, 13/10/2017 a les 11:21
+36
-40
Està fàcil. Canviarem la nostra ubicació habitual dels caps de setmana i ja no realitzarem cap consumició en tot el terme de Sant Salvador de Guardiola. Animarem a totes les colles a fer el mateix.
curiós...
Anònim, 13/10/2017 a les 11:27
+23
-37
com expliquen la historia aquests.. simptoma de com es manipula la informació. i a sobren posen una denuncia...

No diré com va anar si el propietari del bar vol fer primer declaracions a nivell judicial. pero els GC estan mentint... com porten dies fent... quina vergonya
Derecho de admision
Anònim, 13/10/2017 a les 14:50
+22
-35
Creo que existe el derecho de admisión.... Así que denuncia y que ocho cuartos... No te quieren atender te vas y listo, como todo hijo de vecino no porque seas Guardia Civil te vas a saltar los derechos que tiene el propietario en SU establecimiento.
Pobrecitos...
YO, 13/10/2017 a les 16:04
+45
-34
No veis más allá de un palmo de vuestras narices, palurdos.

Me gustaría que se declarase un conflicto bélico entre países del mundo.
Quien nos va a defender? Los mossos? Con palabras?
Venga vaaaa.
Pues vendrá ejército, guardia civil, nacional y todos los que como yo, a la sombra, estamos preparados, formados y listos para defender la paz de esta gran nación.

Catalunya incluida.

Así que por favor, no hablen sin saber.
Viva Catalunya. Viva España y viva la guardia civil, policía nacional, ejército y mossos.
Fins ara
Anònim, 13/10/2017 a les 16:10
+28
-39
Fins ara hi havia anat molt poc, però ara quan passi per alla parada a fer el cafè! Un 11 pel propietari !
Puffff ! Els bárbars ....
Anònim, 14/10/2017 a les 04:32
+3
-32
PPobres " lechugas " ....
Estupits i animals.
Anònim, 15/10/2017 a les 10:58
+4
-11
Sols els estupits i animals fan cosa aixis, les persones tenim de ser diferents i no voler implantar la nostra voluntat als demés.
Interesats
Anònim, 18/10/2017 a les 23:20
+1
-0
Estem defensan els sous dels politics resulte que nosaltres qui treballa paga els impostos y ells han de defensa lo que pagem PUES NO NOSALTRES DEFENSEM QUE ELLS COBRIN LE guardia civil policía nacional siempre ens an ayudat emb focs forestals aixo no mes u saben els que emb estar emb primera linea de foc
Si els polítics no están preparats per fer le seve feiner o son uns. Incompetens con diría el meu jefe els inútiles fore
Mal mes sereu benvinguts a Cataluña