La bagenca Ca l'Arpellot, un bon exemple per als japonesos

Els directius de Summit, una de les cadenes de supermercats líders al Japó, visiten l'establiment de les Bases de Manresa en una missió comercial

Els directius de Summit amb Ignasi Llobet a la porta de l'establiment
Els directius de Summit amb Ignasi Llobet a la porta de l'establiment | GrupLlobet
Redacció
11 d'octubre del 2017
Actualitzat a les 19:21h
L'establiment de Ca l'Arpellot de les Bases de Manresa va rebre dimarts la visita d'una important delegació del gegant japonès de la distribució Summit, al capdavant de la qual hi havia el director general de la companyia, Hiroki Takeno. En el marc d'una missió de prospecció de mercat organitzada per l'associació de distribuïdors i fabricants AECOC, la firma nipona va voler conèixer de primera mà la innovació en posicionament i la diferenciació en producte del primer supermercat saludable.

Durant la tarda de dimarts, la delegació de Summit es va interessar enormement en tot el que ha comportat el compromís del manresà Grup Llobet (l'empresa mare de Ca l'Arpellot) amb la comercialització de productes saludables, i amb la renúncia que comporta a molts dels productes líder de vendes del mercat. També es van sorprendre de la clara aposta per la producció i elaboració pròpia, així com l'esforç de recerca de proveïdors per aconseguir que cada setmana hi hagi nous aliments difícils de trobar a qualsevol altra botiga.

L'equip directiu d'Hiroki Takeno va disposar d'una excepcional visita guiada per l'establiment, de la mà del director general de Grup Llobet, Ignasi Llobet. Summi busca a Catalunya, i en el conjunt d'Europa, casos innovadors dins d'un sector, el del retailing alimentari, considerat el més dinàmic de més estreta competència en el món global.