guàrdia civil

La Guàrdia Civil tanca «per seguretat» el perímetre de la comandància de Manresa

El servei de premsa evita donar més informació sobre la instal·lació de tanques, que ocupen part de la via pública

, Manresa | 10/10/2017 a les 14:04h
Arxivat a: Política, Berguedà, Guàrdia Civil, Berga, referèndum, caserna
Tanques i cinta al voltant de l'edifici de la comandància de la Guàrdia Civil a Manresa | Pere Fontanals
La Guàrdia Civil ha reforçat "per seguretat" la comandància de Manresa, a la carretera de Cardona, segons han explicat a NacióManresa. Aquesta actuació ha tingut lloc, com a mínim, també a la caserna de Berga. A Manresa han col·locat diverses tanques de ferro i cinta policial de plàstic, ocupant tota la vorera de davant de la façana de l'edifici de manera que es fa gairebé intransitable per als vianants.

El servei de premsa de la Guàrdia Civil no ha volgut donar més informació sobre aquest aspecte, afirmant que es tracta d'una qüestió interna. De la mateixa manera, no han donat resposta al fet de si s'ha demanat o no permís per ocupar part de la via pública.
 

Part posterior de la comandància, també amb tanques. Foto: Cedida

COMENTARIS

Aquests no demanen res.
Anònim, 10/10/2017 a les 14:37
+25
-16
És l'imPPerio ejPPañol i la seva colònia.
Al nostre ajuntament
Anònim, 10/10/2017 a les 14:50
+26
-23
Voldría saber si han demanat el preceptiu permís d'ocupació de via pública, Alhora sería interessant saber aquest extrem ja sigui mitjançant una nota de premsa, o amb l'aplicació de la multa corresponent.

Gràcies.
Ladrones
Anònim, 10/10/2017 a les 14:57
+21
-13
Piensa ladrón que todos los son de su condición
Bueno pos molt bé pos adiós!!
manresà, 10/10/2017 a les 15:29
+16
-23
Això això, que s'amaguin bé i no tornin a sortir fins a la retirada definitiva. Passi-ho bé i fins mai colla de repressors!!
Mudanzas Pepe
An-onim, 10/10/2017 a les 15:46
+19
-21
No us preocupeu, reserven l'espai pels camions de "mudanzas", que a partir de demà, amb els "petates" fets i direcció Aragó.
Ignorància
Anònim, 10/10/2017 a les 16:21
+28
-28
Un cos policial no ha de demanar cap tipus de permís als ajuntaments per fer això, ja que, es per raons d seguretat del propi cos. A veure si deixem de ser tan ignorants i parlem amb coneixement d causa...

Ah, visca la Guàrdia Civil!!
Avituallament
Anònim, 10/10/2017 a les 16:46
+14
-19
Crec que han vist que ultimament passa tanta gent pel seu davant que posaran un avituallament. Com a minim no quedar del tot malament del seu comiat.
a ignorancia
Anònim, 10/10/2017 a les 16:52
+14
-17
el que diu visca la Guardia Civil...aplicat! parla amb coneixement de causa!
No se tanta pantomima de la GC si mai els hi han fet res, a més son TIPOS DUROS!
Es pensen que tots som com els "fachas" que surten a menifestar-se! som gent amb cap, sentit comú i seny! SOM TANT DIFERENTS...
Me parto de risa
Viva España , 10/10/2017 a les 17:21
+25
-21
La Guardia Civil ni tiene que pedir permisos para cortar las calles por su seguridad, ni os tiene que dar explicaciones tal y como actuasteis contra ellos. Así que venga a renovaros el DNI a la Policia Nacional, que vais a seguir siendo Españoles.
anonim
Anònim, 10/10/2017 a les 21:54
+17
-12
SUSPENDIDA LA DECLARACION DE INDEPENDENCIAAAAA.

Wc
Anònim, 10/10/2017 a les 22:15
+16
-7
Estan cagadets,al final del seu carrer poden comprar paper de wc
Pues parece que se quedan
Anònim, 10/10/2017 a les 23:26
+11
-18
Ohhhhhh, la guardia civil se queda..... Que pena para los independentistas... Fuisteis sois y serieis españoles!! Ah y tranquilos que ser español no implica ser facha, últimamente veo más facha defendiendo la independencia que llevando banderas españolas.
Saludos a todos!!!
farmàcia
Txellins Manresa, 11/10/2017 a les 09:43
+7
-9
i a la farmàcia compreu fortasec que també en teniu una ben a prop.

no se quina mania teniu de dir-nos que som espanyols, nosaltres no ens hi sentim, sembla ser que aneu a parvulari dient als nens ets lleig! i al nen al que li dius no s'hi sent de lleig.

així que nois ho esteu fent molt bé, aviat us direm adeu siau i bon vent "chatos"

per cert sapigueu que quan ens hem manifestat davant la vostra caserna ho hem fet amb les mans enlaire i no amb porres a les mans. HE DIT!
inútil
Anònim, 11/10/2017 a les 09:47
+9
-8
Amb aquesta mena de comentaris es inútil raonar. Qui aprova la violència dels cossos de seguretat té un problema molt greu. I per desgràcia encara estem a Espanya , però temps al temps. Marxarem! Salut i república.
no entendeis nada....
Anònim, 11/10/2017 a les 10:46
+6
-3
no entendeis nada! y vivis en Catalunya? Tengo amigos en Madrid y lo entiende...
NO estamos en contra de España, ni Españoles
NO estamos en contra de la GC ni CNP, si de sus actuaciones
NO soy independentista, pero tampoco tonto
NO quiero una españa con raices franquistas, homofobas y nazis (ultras, que por cierto se pelean entre ellos por las calles)
NO quiero un gobierno que no permita decidir a una mujer sobre su cuerpo, hablo de aborto
NO quiero un gobierno que use la fuerza contra la gente
NO quiero un gobierno que nos manipule a TODOS de aquí y de allí
Así que si se tienen que quedar, que se queden pero que hagan su trabajo, no hace falta pintar carreteras, pegar a la gente con las manos alzadas (un poco de cobardes), una gran falta de pofesionalidad, a mi ver.
YO SOY ESPAÑOL pero jamas creeré en un gobierno que usa el poder antes que la política.
pd: me renovaré el DNI cuando me toque y donde me toque....no me preocupa mucho! Tú también por eso ; )
Jaja
Anònim, 12/10/2017 a les 10:48
+4
-4
Ja teniu el que volieu no, que vingui el marianu a donar la cara, heu llençat 30 anys amb un mati, els vostres colegas que diueu que han vingut de fora us han deixat un bon marron, violents que sou una colla de violents, felicitats ja torneu a ser mal vistos. Enhorabona.
Españolitos
Anònim, 12/10/2017 a les 16:43
+1
-3
A veure us n'assabenteu: Els catalans podríem ser espanyols, de fet molts dels comentaris en aquest diari són d obediència Espanyola. El que no pot ser és que faci 5 segles que els nazis invasors castellans ens vulguin assimilar...que no ho veieu !
Mirar vuestro DNI.
Viva España, coño!, 14/10/2017 a les 06:34
+1
-2
Hola españoles!
Mirar vuestro DNI por favor!
Ya?
Que pone? NACIONALIDAD ESPAÑOLA no?

No hay más que hablar.

Cuando algún día, en un futuro muy lejano ponga NACIONALITAT CATALANA, entonces seremos catalanes. Yo incluido.

De mientras toca lo que toca. Fer molta bondad i ser molt cabrón.
Y que viva Catalunya, viva España viva el pastel de queso casero y viva las mujeres catalanas que aunque estrechas, están muy ricas.
Ahh! Y viva yo y la madre que me parió.
Gracias.
Menos anonimos
Antonio delgado, 16/10/2017 a les 16:06
+0
-0
Ese odio que nos tienen a los catalanes , la gente se deja llevar por lo que les dice los que no aman a cataluña porque aqui donde yo naci la gente es buena y solidarios somos el pueblo con mas donantes del mundo es mas en la posguerra acogieron a todos los que por desgracia en su amada tierra no podian subsistir y tubimos que aguantar el intento del franquismo para erradicar nuestra cultura y nuestro idioma que por desgracia yo no pude aprender por la prohibición del dictador Cataluña y los catalanes somosun pueblo rico en cultura pues la mezcla cultural de todo el mundo nos enriquece en esta comunidad tienes casas regionales de toda españa para que todo el mundo tenga un pedacito de su tierra y seguir teniendo la cultura de su amado pueblo pues con todo esto lo que quiero decir es que ya esta bien de mentiras aqui no se adoptrinan niños para la indepemdencia aqui se les enseña que hey que vivir en la tolerancia y el repeto hacia sus compañeros sean de donde sean aqui se acoje a todo el mundo y a sus culturas.Soy hijo de andaluces pero mi tierra es cataluña y la amo como todo el mundo ama la suya y no critico la forma de amarla cada uno pero desde hace mucho que siento el desprecio que nos tienen ya cuando hice el servicio militar nos llamaban polacos cosa que mi personalmente no me molestabe pues no ofende quien quiere sino quien puede total que creo que todos en esta mi amada cataluña .pues ojala todo el mundo amara su tierra como yo amo la mia me entenderian quiero que mis hijos tengan una vida mejor y mis nietos .no que tengan que ver una cataluña mas empobrecida por unos governantes que lo unico que han hecho es llenarse los bolsillos crear el odio hacia mi amada cataluña.
No me gustan los anonimos
Antonio delgado, 16/10/2017 a les 16:14
+0
-0
Pere creo que tu ya me conoces y sabes que no me escondo ni por mis ideas ni mis hechos creo siceramente que los anonimos lo unico que crean es indignacion pues esconderse detras de ellos y ofender .Bueno que la verdad hay que ir de frente y no escondiendose cada uno es muy libre de opinar pero siempre bassndose en el respeto