Súria premia els guanyadors del concurs del «Barris Antics»

El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sala, parla als guanyadors de la campanya Barris Antics
El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sala, parla als guanyadors de la campanya Barris Antics | AjSú
Redacció
21 de juliol del 2016
Actualitzat a les 14:32h
La campanya Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir de Súria va acabar amb el lliurament de premis a les persones guanyadores del sorteig, en un acte celebrat dimarts 19 de juliol al saló de sessions de la Casa de la Vila. Més de dues mil butlletes de participació van ser recollides en aquesta iniciativa de dinamització del comerç de proximitat dels nuclis antics.

Súria ha participat enguany per primera vegada en aquesta campanya d'àmbit català per iniciativa de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament. En el cas de Súria, els objectius han estat promoure el sector comercial del Poble Vell i del barri de Sant Jaume, i contribuir a la difusió turística de la vila.

Els premis consistien en packs turístics de nits d'hotel, espectacles, visites guiades, lots de productes locals i altres atractius, oferts per trenta-dues viles i ciutats de tot Catalunya. La campanya s'emmarcava en el Pla de Barris de Catalunya, en el qual també participa Súria.

Els establiments i serveis suriencs adherits a la campanya han estat els següents: Comestibles Cal Gal, Bar Restaurant El Fusteret, Frankfurt Dami, Cal Valentines, Perruqueria Sílvia, Coaliments Supermercats (Cal Copons), Menjars Kikirikí i l'Oficina de Turisme. Per cada compra realitzada en aquests establiments i serveis es podia omplir una butlleta per al sorteig que es va efectuar el passat 1 de juliol al barri de Sant Jaume.

En l'acte de lliurament dels premis, el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sala, va parlar de la dinamització del comerç de proximitat com un objectiu molt destacat de l'Ajuntament, amb la col·laboració del sector comercial. Jordi Sala va expressar l'interès de l'Ajuntament per participar en properes edicions de la campanya, després del bon nivell de participació registrat enguany.

Per la seva banda, l'alcalde Josep Maria Canudas va agrair la participació de les persones que hi han pres part i va felicitar els guanyadors. Josep Maria Canudas va remarcar que, a més de donar suport al comerç de proximitat, la participació de Súria en la campanya contribuirà a la promoció exterior de la vila, que serà visitada per més d'una trentena de parelles guanyadores dels sortejos realitzats en les altres poblacions.

El premi que Súria ha aportat a la campanya és un pack format per una visita guiada al Poble Vell, una visita i un tast a la fàbrica de cervesa artesana La Pirata, un dinar en un restaurant del municipi, un val de 20 euros de descomptes per a compres en establiments de Súria Punt Comercial i el llibre Les Caramelles de Súria. Aquest pack es podrà fer efectiu els dissabtes entre els dies 19 de novembre i el 17 de desembre.

D'altra banda, la campanya també ha atorgat premis a un establiment col·laborador de cada municipi. En el cas de Súria, l'establiment premiat ha estat Cal Copons (Poble Vell).

La campanya 'Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir' ha comptat amb el suport de la Generalitat, l'Ajuntament de Súria, les quatre Diputacions catalanes, la Confederació de Comerç de Catalunya i la patronal Pimec.
Arxivat a