Trobar un objecte de bàsquet amagat en l'aparador d'un comerç té premi

El guanyador s'endurà un val de compra de 50 euros, una samarreta signada per la plantilla de l'ICL Manresa i un abonament de bàsquet pel que resta de temporada

Àuria Caus, Sebastià Suet, Ibon Navarro, Jaume Arnau i Joan Tomasa després de la roda de premsa
Àuria Caus, Sebastià Suet, Ibon Navarro, Jaume Arnau i Joan Tomasa després de la roda de premsa | Bàsquet Manresa
Redacció
12 de febrer del 2016
Actualitzat a les 18:22h
Manresa+Comerç i el Bàsquet Manresa han presentat aquest divendres a la seu de la Unió de Botiguers i Comerciants de la capital del Bages una nova campanya per unir esforços entre l'agrupació i el club. Hi ha en joc un important premi, que s'endurà la foto que més "m'agrada" tingui. En aquesta foto, els usuaris han de trobar un element de bàsquet que hi haurà a cadascun dels aparadors participants en la campanya.

El President del Bàsquet Manresa, Jaume Arnau, la Regidora de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Manresa, Àuria Caus, acompanyats pel vicepresidents de la UBIC Sebastià Suet i Joan Tomasa han presentat la campanya a la seu de Manresa+Comerç (UBIC).

A partir del proper dilluns Manresa+Comerç i el Bàsquet Manresa inicien una campanya per promoure el bàsquet entre els comerços de la ciutat. Als aparadors dels comerços participants hi haurà elements de bàsquet que els vianants o clients hauran de fotografiar. La més votada d'aquestes fotos s‘endurà un pack de regals de la UBIC i el Bàsquet Manresa (un val de 50€, una samarreta signada, i un abonament pel que resta de temporada). Els participants poden publicar la seva imatge amb l'etiqueta #EncistellaEl2016 a Facebook, Twitter, o Instagram. També poden enviar les fotos als correus electrònics d'alguna de les dues entitats: comunicació@basquetmanresa.com o bé [email protected]. Evidentment, s'hi ha de veure un dels objectes "amagats" als aparadors de les botigues.

Els premis, que seran per a un sol guanyador, són prou atractius: 50 euros de regal per gastar en una de les botigues participants, una samarreta de l'ICL Manresa signada, i un abonament per anar al Nou Congost el que resta de temporada. Es farà l'entrega durant el partit que l'ICL Manresa disputarà el dia 6 de març al Nou Congost davant el Rio Natura Monbus Obradoiro. A banda d'això, el comerç que aparegui a la foto guanyadora serà mencionat a través de la megafonia del Nou Congost.
Arxivat a