Adéu, carril bici del Passeig

Operaris municipals han començat a desmuntar els separadors del carril que serà utilitzar per a altres usos

| 16/11/2012 a les 16:46h
Arxivat a: Municipis, carril bici, mobilitat
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/11/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Operari desmuntant les guies de separació del carril bici del Passeig. Foto: Manresainfo

Quan gairebé fa dos anys de la seva habilitació pel darrer govern tripartit de la ciutat, l'Ajuntament de Manresa ha començat el desballestament del polèmic tram del carril bici del Passeig Pere III que unia plaça Espanya amb plaça de Crist Rei per la calçada est. A partir d'ara aquest carril s'habilitarà per a zones de càrrega i descàrrega, aparcaments per a persones amb mobilitat reduïda i contenidors de brossa i reciclatge, dins de les accions d'ordenació de la mobilitat a la zona centre de la ciutat que es van presentar ara fa un mes.

Publicitat

COMENTARIS

pas enrere
jordi, 17/11/2012 a les 02:09
+6
-8
Convergents fent retrocedir la ciutat clar que sí... Heu triat el camí fàcil, d'aquí uns anys això tornarà a ser carril bici i quedareu ben retratats, us importa un rabe el medi ambient, la mobilitat, només busqueu comoditat.
Carril bici??
Rosalia, 17/11/2012 a les 08:50
+5
-1
Ja es veia a venir....
de guatemala a guatepeor
Anònim, 17/11/2012 a les 11:10
+2
-0
Cómo les gusta a los del hay-untamiento hacer agujeros.
Compran estos cacharros para un carril bici mal proyectado y ahora que se dan cuenta de que no sirve de nada, los ponen en calles cercanas para que los coches no aparquen en batería, con el argumento de "esta acera debe ser más ancha" ¿?

Se han fijado que los han puesto en una acera en la que caben dos personas una al lado de la otra y en la de enfrente solo una y de lado en algunos tramos?

Per fi!
Mumi, 17/11/2012 a les 11:22
+5
-2
Ja era hora.... no tenia cap utilitat... la gent que anava amb bici passava pel mig del passeig, i més d'una vegada hi havia un cotxe aparcat al mig del carril bici... que era tant curt que no valia ni la pena utilitzar-lo. Si volen fer un carril com deu mana, que no el facin a trossos.
aparcament reservat per a incívics
Anònim, 17/11/2012 a les 11:26
+3
-3
Ara que han tancat l'opencor ja no fa falta l'aparcament reservat per clients incívics que la deixadesa de la guàrdia urbana -i els seus responsables- havia propiciat. No només amb l'ajuntament convergent sino des del principi.
Operaris municipals?
Operaris municipals?, 17/11/2012 a les 11:39
+10
-4
Perdoneu però d´operaris municipals ja no en queden gaires a Manresa ELS FAN FORA A TOTS. Però tranquils que d´empreses privades hi han moltes i de gent per explotar també. De paletes de via pública municipals de moment ara mateix són 2, per tot Manresa !!! Aneu fent queixes sobre les voreres, els senyals, etc, etc... Ja podeu agafar la paleta i a treballar !!!
Com diu CIU, TOTS (menys ells, esclar!) hem de fer un esforç. JE, JE !!! I si aquest hivern neva...Aneu comprant pales. I no agafeu un refredat que cada cop hi han menys metges...Política de retallades...

P.D. L´operari de la foto no es cap treballador municipal. És un treballador explotat de la privada, deu estar assegurat ???
tot es començar
cristina, 18/11/2012 a les 22:49
+1
-0
ho trobo molt ben fet, tot i que jo vaig amb bicicleta hi ha molts altres trams que a manresa , s'hauria de revisar
ja era hora per algun lloc es comença