Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 03/02/2012 a les 18:29h

La jornada futbolística es jugarà, a priori, amb normalitat

La Federació Catalana de Futbol només ha suspès un partit al Lluçanès.

La jornada futbolística de territorial i categories inferiors es disputarà, a priori, amb força normalitat al Lluçanès. La Federació Catalana de Futbol ha donat llibertat als clubs per decidir si mantenien o suspenien els partits i sembla que, de moment, es mantenen la pràctica totalitat.

A hores d'ara, només s'ha suspès un partis, perquè ho havien sol·licitat els equips respectius: el Sant Feliu Sasserra-Sant Boi de Lluçanès, de Quarta Catalana. Els partits suspesos s'hauran de jugar el 18 i 19 de febrer.

Recordem que, a part, s'han suspès tots els partits de benjamins i prebenjamins, categories que gestiona el Consell Comarcal d'Osona.

Navega per les etiquetes

futbol

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: