Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 12/01/2012 a les 07:44h

Nani Roma puja fins a la segona posició del Dakar

El pilot de Merlés guanya la seva tercera etapa en l'edició d'enguany.

Nani Roma, a la desena etapa del Dakar d'enguany. Foto: Web de Nani Roma

Nani Roma ha guanyat aquest dimecres la dècima etapa del Dakar, 21 segons per davant del líder, el francès Stéphane Peterhansel, amb qui ha mantingut una bonica lluita. Aquesta és la tercera etapa que guanya el pilot de Merlés en aquesta edició del ral•li més dur del món.

El català ha remuntat l’avantatge inicial del francès en el primer punt de cronometratge i, a partir d’aquí, ha estat el gran dominador. A més, Roma s’ha vist afavorit pels problemes que han patit dos dels seus rivals, Robby Gordon i Krzysztof Holowczyc, que en aquesta etapa s'han deixat un bon grapat de minuts. Això ha permès a Roma pujar fins a la segona posició de la general, a uns 19 minuts de Peterhansel.

Aquest dijous, la caravana del Dakar entra al Perú, on es disputarà l’etapa més llarga d’enguany entre Arica (Xile) i  Arequipa (Perú). Els pilots no podran rebre assistència dels seus equips.

Classificació general cotxes

Seguiment de l'actuació de Nani Roma

Més informació, des del web de Nani Roma

Més informació, des del web oficial del Dakar

Navega per les etiquetes

Gerard FarrésNani RomaDakar

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: