Toni Argemí | Actualitzat el 22/12/2011 a les 08:46h

El fred afluixa el dia que comença l’hivern

Temperatures suaus per acomiadar la tardor.

Canvi de temps moderat per acomiadar la tardor. Cal recordar que l'hivern astronòmic ha començat  avui dijous a dos quarts de set, amb un temps força suau per  l'època.

Aquest dijous en general serà un dia força bo: farà sol amb la presència d'alguns núvols alts. Al matí és probable que passi com aquests dies passats i tinguem un cel una mica ennuvolat. A la tarda la tendència és que vagi quedant un cel serè o amb pocs núvols. A primeres hores hi ha la possibilitat d'algunes boires o boirines en alguns punts de la comarca però seria de cara a divendres quan les boires es podrien decidir definitivament i afectar llocs del Lluçanès. La pluja no apareixerà aquest dijous i probablement no ho faci fins al 2012.

Les temperatures pujaran, tant les mínimes com les màximes. Mínimes que podrien estar al voltant dels 2 o 3 graus positius i màximes d'uns 14 o 15 graus.

Navega per les etiquetes

meteorologiatemps

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: