Redacció osona.com | Actualitzat el 06/07/2011 a les 11:31h

Santa Eulàlia de Puig-oriol estrena Comissió de festes

Aquest cap de setmana, amb la festa major.

Els dies 8, 9 i 10 de juliol, Santa Eulàlia de Puig-oriol celebra la festa major d’estiu. Seran tres dies plens d’activitats per a tots els gustos.

Divendres 8 de juliol comencen els actes amb jocs d’aigua a les 17 h de la tarda, al camp de futbol.

Dissabte 9 de juliol és el dia central de la festa. A les 11 del matí es farà un taller de tenyir samarretes i jocs de cucanya; a les 18 h i dintre de les activitats programades pel cicle Solc, es realitzarà un taller de rumba a càrrec de Marta Allué. A 2/4 d’11 de la nit, concert amb Carles Belda i els Badabadoc i, posteriorment, Discomòbil Folk amb PD Frechina (Solc).

Diumenge 10 de juliol es farà la tradicional benedicció de cotxes a Sant Cristòfol de Borrassers. A les 18 h s’inicia el V Campionat de Bitlles del Lluçanès.

Aquestes activitats han estat organitzades per la nova Comissió de festes de Santa Eulàlia, que ha agafat el relleu amb moltes ganes i energia. Hi col•laboren l’Ajuntament de Lluçà, Solc, música i tradició al Lluçanès i el Punt Inquiet. 

Navega per les etiquetes

festa major de Lluçàfesta major

Referències a Internet

Lluçà

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: