Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 30/06/2011 a les 08:19h

La calor afluixa

Les temperatures màximes cauen de cop cinc graus.

Parèntesi després de la primera calorada d'estiu. Per aquest dimecres les temperatures màximes han estat molt inferiors a les del dimarts i han caigut cinc o més graus arreu. L'observatori de Perafita ha marcat una màxima de 27,4 graus.

Per aquest dijous, el temps continuarà refrescant i les màximes se situaran un altre cop al voltant dels 27 graus. Estarà un pèl enteranyinat però no hi haurà pluges.


Temperatures en temps real a la comarca

Navega per les etiquetes

meteorologiacalor

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: