Els joves actors de 'Grease', el passat diumenge a St. Boi Foto: Joan Parera
Una cinquantena d’alumnes de l’Institut Castell del Quer de Prats han estrenat aquest cap de setmana una nova producció del cèlebre musical “Grease”. Les dues actuacions es van fer a la sala polivalent de Prats, que es va omplir de gom a gom. L’obra va tenir una gran acollida i va acabar amb els espectadors de peu aplaudint.
La iniciativa l’han dut a terme els alumnes de 4rt d’ESO, dirigits per Lluís Forcada, director del centre educatiu. Després de mesos d’intensos assaigs, van presentar una versió catalana de l’obra musical de Jim Jacobs i Warren Casey, cantada i interpretada íntegrament en directe i amb escenografia i vestuari d’elaboració pròpia.
“El treball que hi havia a darrere, dirigit pel director Lluís Forcada, es plasmava dalt l’escenari, amb una empenta, un bon ambient i una naturalitat impactants, amb crit de guerra inclòs. I el cant en directe va descobrir-nos autèntics artistes lluçanesos”, explica Isaac Peraire al seu bloc.
Si el voleu veure, encara hi sou a temps. El proper diumenge, dia 27 de març, tercera i última representació a Sant Boi de Lluçanès.
----------------------
NOTA DE PREMSA
ÈXIT ABSOLUT EN L’ESTRENA DE GREASE AL LLUÇANÈS
El passat cap de setmana, la sala polivalent de Prats del Lluçanès es va fer petita per acollir l’estrena de la producció del cèlebre musical Grease, impulsada pel alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Castell del Quer.
Dissabte vespre i la tarda de diumenge, prop de 800 persones van omplir a vessar la sala on una cinquantena d’alumnes van presentar l’adaptació escènica, en versió catalana, de l’obra musical de Jim Jacobs i Warren Casey, cantada i interpretada íntegrament en directe i amb escenografia i vestuari d’elaboració pròpia. Una producció que han estat assajant intensament els darrers mesos.
Dirigits per Lluís Forcada, director del centre educatiu, la producció va comptar amb el suport d’una vuitantena d’establiments, institucions i empreses d’arreu del Lluçanès, que d’aquesta manera van voler contribuir amb aquesta iniciativa que té com a objectiu finançar el viatge de fi de curs a Itàlia dels alumnes.
Aquesta era la onzena edició d’aquesta iniciativa que realitzen anualment els alumnes de final d’etapa de l’ESO i va assolir un èxit sonat. El públic, vingut de tots els municipis del Lluçanès, va esgotar les localitats de les dues sessions previstes a Prats i va aplaudir efusivament tots els números i escenes, acabant el diumenge amb una sonora ovació dempeus.
La tercera i darrera sessió prevista (tot i que, degut a l’èxit i les demandes de moltes persones, s’està valorant la possibilitat de realitzar-ne una quarta) tindrà lloc el proper diumenge 27 de març a l’equipament cultural El centre de Sant Boi de Lluçanès, a les 18:00h.
Institut Castell del Quer
----------------------------
Galeria de fotos de la representació a St. Boi (Joan Parera)
Més informació, des del web d’Isaac Peraire
Més informació de l’obra