Redacció osona.com | Actualitzat el 27/01/2011 a les 11:29h

Perafita reforma de dalt a baix la llar d’infants

Aquest dissabte, jornada de portes obertes.

La llar d'infants de Perafita, totalment reformada. Foto: Eixmedia

L’Ajuntament de Perafita ha reformat de dalt a baix la llar d’infants del poble, que porta per nom Petit Heurom i que té 15 places. Les obres han costat 150.000 euros i s’han finançat, meitat i meitat, entre el Departament d’Educació i l’Ajuntament de la població. Tot i això, el consistori està gestionant algunes ajudes que podrien servir per reduir la seva aportació, segons ha explicat a Lluçanès.com el mateix alcalde, Ramon Casals.

La gran reforma de l’equipament ha estat a l’interior, amb els aïllaments, calefaccions, portes, finestres... “Hem adequat la llar d’infants a les actuals exigències legals”, ha dit Casals. L’edifici de fora també s’ha repintat i s’ha arreglat la teulada.

Per donar a conèixer les instal•lacions, l’Ajuntament ha organitzat unes jornades de portes obertes per aquest dissabte al matí, dia 29 de gener.

Navega per les etiquetes

Educacióllar d'infants

Referències a Internet

Perafita

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: