Redacció osona.com | Actualitzat el 08/11/2010 a les 10:05h

Una tempesta d’idees

El Consorci del Lluçanès posa a debat els seus projectes, aquest dissabte.

El proper dissabte 13 de novembre, des del Consorci del Lluçanès s'organitza “La tempesta”, una jornada per a debatre els projectes que s'estan treballant des de l'ens. La jornada té per objectiu que la població pugui conèixer i opinar sobre les línies de treball que s'impulsen al territori i també les pugui prioritzar en el context social i econòmic actual.

La jornada parteix dels antecedents del procés de participació “Lluçanès 2010-Territoris Serens” on diferents agents del territori van opinar sobre quins àmbits de treball s'havia d'apostar des del territori. En aquesta sessió no es presentaran tots els projectes del Consorci sinó només aquells que van relacionats amb aquests àmbits i amb l'aposta estratègica que es planteja des del Lluçanès.


Tots els assistents s'hauran d'inscriure en un dels següents grups:

1- Bases territorials comunes en planificació territorial.
2- Productes agroalimentaris bons, nets i justos
3- Cultura com a motor econòmic.
4- Territori Educador.

Més informació, des del web del Consorci

Navega per les etiquetes

Consorci del Lluçanès

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: