Redacció osona.com | Actualitzat el 02/11/2010 a les 11:30h

Ple a Prats

Sessió extraordinària, aquest dimarts.

Aquest dimarts, dia 2 de novembre, a les 7 de la tarda, hi ha convocada una sessió extraordinària del ple municipal de l’Ajuntament de Prats. A l’ordre del dia, que el podeu llegir a continuació, hi ha punts destacats com les ordenances fiscals o el referent el planejament urbanístic del sector Cal Monjo.

Ordre del dia:

   1. Sorteig Meses Electorals, eleccions al Parlament de Catalunya 2010.
   2. Aprovació modificació Ordenances Fiscals 2011.
   3. Aprovació expedient de modificació de crèdits núm. 5/2010.
   4. Aprovació Text Refós de la Modificació Puntual de les Normes Subsidiàries del Planejament Urbanístic del Sector Cal Monjo.

Navega per les etiquetes

Ajuntament de Pratspleordenances fiscals

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: