Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 25/10/2010 a les 14:44h

Fotos: la nova plaça de Sant Bartomeu del Grau comença a prendre forma

Imatges de la fase de desmuntatge de les estructures metàl•liques.

Galeria de fotos (Xavier Sanfeliu)

Desmuntatge de part de les estructures metàl.liques que conformaven la coberta de les antigues naus. Foto: Xavier Sanfeliu

Aquest divendres, dia 22 d’octubre, ha continuat la fase de desmuntatge de part de les estructures metàl•liques que conformaven la coberta de les naus industrials ja aterrades i que deixen l'espai lliure per a la nova plaça del carrer Vell de Sant Bartomeu del Grau.

El desmuntatge s'ha fet amb grues i camions de gran tonatge per poder manipular les encavallades que tenen una longitud aproximada de 26 metres i de 3 metres d'alçada en la seva part central.

- Més informació, des del web municipal
- Veure maqueta del projecte
- Notícies publicades

Galeries de fotos:
- Desmuntatge de l'estructura (Xavier Sanfeliu)
- Veure un recull de fotos (web municipal de Sant Bartomeu del Grau)
- Inici de l'enderroc (Xavier Sanfeliu)

Navega per les etiquetes

Puigneróurbanismecarrer Vell

Referències a Internet

Puigneró

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: