Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 27/09/2010 a les 11:04h

Ivan Dot i Marina Gibaja, cinquens al Campionat d'Europa

En la categoria de júnior. La prova s'ha disputat a Vic.

Èxit sense precedents del patinatge artístic osonenc  tant a nivell esportiu com d’organització, en la primera competició internacional de patinatge artístic disputada a Osona.  Aquesta setmana, del 20 al 25 de setembre, el pavelló Castell d’en Planes de Vic ha acollit el Campionat d’Europa de patinatge artístic en els categories júnior i sénior. L’esdeveniment ha comptat amb la participació de 10 països.

El patinador del CPA Tona, Manel Pérez, s’ha coronat el millor d’Europa sènior en imposar-se amb gran autoritat en la competició de lliure per davant del francès,  Frederic Garcia i l’italià, Andrea Aracu.  Pérez també ha aconseguit una medalla de plata en la combinada per darrera de l’alemany, Markus Lell.

A les dues medalles de Manel Pérez cal afegir en aquest campionat d’Europa, la gran actuació de la parella de dansa del CPA Tona formada per  Ivan Dot, patinador de Prats, i Marina Gibaja, que en el seu primer any com a júniors han aconseguit una molt meritòria cinquena posició.  En els dos exercicis realitzats han assolit unes puntuacions que els acosten cada vegada més als millors especialistes d’aquesta disciplina que són els italians.

L’organització, amb nota

Tot i essent la primera competició internacional de patinatge artístic que es disputava a Osona, l’organització del Consell  Esportiu d’Osona, coordinada per Carme Coll, ha ratllat a gran altura i així ho va constatar  Francesc  Jansà, president del comitè de patinatge artístic de la Federació Espanyola, en el parlament de la jornada de clausura. Jansà va afirmar textualment que l’organització ha estat perfecte agraint públicament a la presidenta del Consell Esportiu, Montserrat Rovira, la tasca del nombrós grups de voluntaris i de la seva coordinadora, Carme Coll.

Tant la inauguració com la clausura van comptar amb la presència dels   gegants i els cap grossos de Vic així com d’un espectacle de dansa i de l’actuació de prop de 100 patinadores de diferents clubs de la comarca que van interpretar una coreografia de Mireia Roca i Judit Sánchez, ambdues del CPA Tona.

- Fotografies de la cerimònia d’obertura

Per a més informació i resultats i classificacions de totes les categories:
http://www.eurovic2010.com/
http://www.fecapa.cat/sub_menu.asp?territorial=Federaci%F3
http://www.fep.es/website/index.asp
http://www.cerskating.eu/

Ivan Dot i Marina Gibaja, en el Campionat d'Euroa disputat a Vic. Foto: Marta Fotografia

Navega per les etiquetes

Ivan DotCP Tonapatinatge artístic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: