Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 26/04/2010 a les 09:02h

Olost vota amb la il·lusió de destacar a nivell nacional

A les 13 h, ha votat el 25,3%, amb el 10% de vot anticipat inclós. El secretari general d'ERC, Joan Ridao, visita la població.

Josep M. Freixanet vota a Olost, acompanyat de Joan Ridao. Foto: ERC Osona

Olost és un dels pocs municipis d'Osona que celebren la consulta aquest diumenge 25 d'abril. El gruix ja ho va fer el passat 13 de desembre. Un dels somnis dels seus organitzadors és que Olost destaqui com un dels municipis catalans en què s'ha obtingut un percentatge més alt de participació i de vots afirmatius.

S'ha anunciat que al migdia visitarà Olost el secretari general d'ERC, Joan Ridao. L'alcalde i diputat Josep M. Freixanet votarà pels volts de les cinc de la tarda.

-----------------
NOTA DE PREMSA
ERC OSONA
Joan Ridao present a les consultes d'Osona

 
El secretari general d'Esquerra, Joan Ridao, ha acompanyat al diputat i alcalde d'Olost, Josep Maria Freixanet, en la jornada de consultes sobre la independència de Catalunya que s'ha celebrat a Olost. La presència de Ridao ha volgut mostrar el suport del partit republicà en aquestes consultes que, a Osona, s'ha celebrat a cinc municipis: Balenyà, Espinelves, Muntanyola, Lluçà i al mateix Olost.

Per altra banda, el conseller nacional d'Esquerra Osona Sergi Tarrés i el secretari d'Imatge i Comunicació comarcal Jordi Casals han visitat tots els municipis que han organitzat consultes, on han pogut constatar el bon ambient i la il•lusió dels organitzadors, malgrat que en diferents llocs com Espinelves i Balenyà no comptaven amb el suport dels equips de govern del municipis respectius.

La consulta a Olost. Foto: Adrià Costa

Foto: Adrià Costa

Josep MAria Freixanet, amb la papareta del si, aquest matí a Olost. Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

consultes sobiranistesindependència25-A

COMENTARIS

+0
-0
cagadaroc!
Anònim, 26/04/2010 a les 09:33
Aconseguir ser un referent en participació a nivell nacional? Si els polítics de torn volen sortir a primera fila fent el papanates això serà difícil d'aconseguir. El vot és del poble. Aquesta consulta l'ha creat el poble. El super-alcalde-mega-crack-que-ho-fa-tot-bé hauria d'haver deixat sortir a la foto a algun home gran del poble. No faria tanta pudor.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: