Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 01/02/2010 a les 10:53h

Ple a Sant Bartomeu

Sessió extraordinària, aquest dimarts 2 de febrer.

L’alcalde de Sant Bartomeu del Grau, Miquel Colomer, ha convocat una sessió extraordinària del ple municipal per aquest dimarts 2 de febrer. L’acte tindrà lloc a les 20:15 hores a la seu consistorial.

ORDRE DEL DIA:

1. -Informacions d'alcaldia

2. -Aprovació de l'expedient de licitació per a la contractació de l'execució de l'obra “Millora de la vialitat peatonal i supressió de barreres arquitectòniques a Sant Bartomeu del Grau -Passeig del Grau- Fase II” i declaració d'urgència.

3. -Ratificació Decret 13/2010 d'adhesió a les polítiques mancomunades del Consorci del Lluçanès dins el marc de subvencions XBMQ 2010

4. -Conveni Club Esportiu Miraboira


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: