Redacció Lluçanès.com | Actualitzat el 11/12/2009 a les 12:35h

Joan Ridao, a Lluçà

El secretari general d'ERC visita el Lluçanès i el Bisaura.

- Veure fotos (Joan Mill)


El passat dissabte dia 5 de desembre, el secretari general d'Esquerra, Joan Ridao, va visitar les alcaldies del Lluçanès i el Bisaura, tant de cara als Pressupostos de l'Estat com per interessar-se per les consultes del 13-D sobre la independència de Catalunya i donar-hi suport..

---------------------------------------------------------------------------

Agenda de la visita de Joan Ridao

10.30h. Arribada a l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora i trobada amb l'equip de govern d'ERC.

10.45h. Visita a les obres del FEIL, camp de futbol i nou  emplaçament del pont nou.

12h.    Sortida cap a Montesquiu

12.10h. Arribada a l'Ajuntament. Salutacions amb l'equip de govern d'ERC.

12.25h. Visita empresa càrnica amb noves línies de producció.

13.25h. Visita al forn de pa i cafè per fer campanya per la participació a les consultes i exposar les raons del SÍ.

13.40.  Sortida cap a LLuçà.

14.10.  Dinar al restaurant la Primitiva de LLuçà, amb electes del Lluçanès i Bisaura per tractar de les consultes populars del 13-D.

15.45h. Visita al claustre romànic de Lluçà.

16.15h. Sortida i fi de la visita

Referències a Internet

Joan Ridao

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: