El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, i l’alcalde d’Olost, Josep M. Freixanet, signaran un conveni de col•laboració entre el Departament i l’Ajuntament per impulsar el projecte seleccionat pel programa Viure al Poble, aquest dijous, 26 de novembre, a 17:30 hores. Tot seguit, el conseller Jordi Ausàs i l’alcalde explicaran els detalls d’aquest projecte davant els mitjans de comunicació.
L’acte es realitzarà a l’Ajuntament d’Olost i també hi assistirà el coordinador territorial de Governació a la Catalunya Central, Antoni Casassas. A continuació tindrà lloc una passejada pel casc antic del municipi on s’hi desenvoluparan part de les actuacions.
El projecte d’Olost suposarà una inversió total de 961.830 euros al municipi i serà cofinançada pel Departament de Governació i el Fons europeu de desenvolupament regional (Feder) amb 529.007 euros per al foment de l’activitat turística i comercial del poble i la posada en valor del patrimoni cultural i el nucli antic.
Viure al Poble és un programa del Departament de Governació i Administracions Públiques destinat a afavorir l’activitat econòmica i les iniciatives emprenedores que permetin la dinamització i el desenvolupament dels municipis amb menys de 2.000 habitants.