
El passat dimecres 3 de juny es van lliurar els tres premis de la tercera edició del Raid dels Ausetans en que participaven set pobles d’Osona: Centelles, Roda de Ter, Montesquiu, Manlleu, Sant Julià de Vilatorta, Masies de Voltregà i Sant Bartomeu del Grau. Tots els premis van anar a parar a Sant Bartomeu del Grau.
La prova ha estat organitzada pel Consell Comarcal d’Osona amb el suport d’Anigami i els Ajuntaments. L’objectiu era la convivència, la solidaritat i la cohesió social entre els joves.
Els premis consistien:
- Pel poble més solitari d'Osona: Sant Bartomeu del Grau.
-Categoria de 14-17 anys: CUL DEL GRAU format per Laura Carbonés, Josep Carbonés, Miquel Casadevall, Berta Font, Sandra Clotet i Gerard Trulls. Van guanyar un dia a Port Aventura.
-Categoria de 18-30 anys: 7 D'ARAN format per Anna Manzaneda, Èrica Martínez, Albert Alemany, Georgina Tió, Xevi Puig, Rafel Ramírez i Elisabet Crivillés. Van guanyar el cap de setmana a Europa.
Després dels últims caps de setmanes previs a la "gran final mundial", es van viure les seves particulars finals amb la màxima competitivitat i igualtat entre els grups participants.
Un cop finalitzades les jornades, i disputades les respectives tirolines de cloenda, es van emetre els corresponents veredictes, obtenint els guanyadors/es locals.
Així doncs els guanyadors de cada poble van poder gaudir de la gran final Comarcal a les Comes-Centre d’Oci i Aventura (l’Esquirol) el dissabte i diumenge passat amb moltes activitats per compartir i gaudir!