TEMA: Sant Feliu Sasserra
| Re: Sant Feliu Sasserra | 29/10/2008 - 11:39:52 | |
| Nom: Fotògraf
Si no m'aguantessin no seria perquè sóc pesat i no lleig ? Quina poca coherencia i intel.ligencia en les teves paraules... jajaja
| |
| CityBlocs Nació Digital | 31/10/2009 - 12:00:14 | |
| Nom: LLUÇANÈS.COM
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió de Lluçanès.com i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 30/03/2011 - 23:47:45 | |
| Nom: nasa
tens raó eh! Per cert Nil ets una mica ignorant per ser de Prats!
| |
| diàleg de simis | 30/03/2011 - 23:53:11 | |
| Nom: ninoi
tel.la amb la conversa....
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 17/05/2011 - 22:40:38 | |
| Nom: Sanfeliuen
Estimo el poble primer que tot,pero soc mol CONVERGENT de tota la vida,no vull jutjar a cap dels anteriors alcaldes,tanin molts motius per fero,pero ara estic de sort que pudare votar a la meva gent am molt de orgull,aquesta vegada no te color i si tanim una gran persona,Oscar endevant perque aixo te de canvia,ja ni a prou de la mateixa historia.....
Per Sant Feliu
Per CiU
Per el Candidat Oscar
A GOBERNA QUE FALTA GENT
ARA SERA LA VENSUDA
Els nostres ja els tens,ESPERO CELEBRARO.
VOTA CiU i no fallaras.VISCA CATALUNYA.
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 18/05/2011 - 18:53:26 | |
| Nom: Votan CONVERGENT
Et donu la rao Sanfeliunen,perque ara o mai,TOTS TANIM DE VOTAR EL Oscar,Perque es millor,Perque ans conve,Perque ja ni a prou^Perque toca,no cal dunari voltas,el MILLOR CANDIDAT PER SAN FELIU SASSERRA ES L'Oscar es CiU dexeusa de Historias que ara va de veritat,tanim de consegui pusansa el lloc que ans mareixem,tani la ALCALDIA DE SAN FELIU,el nostre poble,NO DUPTEU CREIEMU,VOTEU azl Oscar,Voteu CiU,Voteu CiU,Tanim de consegui que ERC o el que an vulgis dir,quedi fora de circulacio VALE o no VALE.
La victoria sara nostre,sobretot VOTEU,Gracies.
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 19/05/2011 - 17:26:06 | |
| Nom: Sanfeliuen
Estic conten perque sembla que ara el final de campanya diem alguna cosa,la democracia vol dir aixo,pugerta expresa i dir clarament per la gent mes afins a tu i que seria bo que es pruduis UN CANVI el Ajuntament,no tingeu por de equibucausa,la millor gent es a la llista de CiU,Voteu el Oscar,no penseu am la gent que an sigut alcaldes despres de la mort de Franco,segur que an taniu mal recors i pot ser que de algun que es presentaba am les mateixas sigles,ara toca el Oscar,VUTEU CiU,us pot sembla poc cunegut,pero esta ben preparat.VOTEU,VOTEU,VOTEU,el Oscar VOTEU CiU.
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 21/05/2011 - 22:20:52 | |
| Nom: RESPOSTA DEL MOURINHO I LA BELEN ESTEBAN
En primer lloc es molt vergonyós que la mateixa persona es contesti a si mateixa, si analitzeu els escrits de SANTFELIUEN i de VOTAN CONVERGENT tots dos van “ tanin “ molts motius de “pugerta “ aconseguir que s’acabi la mateixa historia de sempre “ am “ un candidat poc conegut però de Convergència ara “sara” la “ vensuda”.
Aquesta persona si de veritat estima Sant Feliu ha de pensar que el poble esta per sobre de unes sigles de qualsevol partit polític, no vol jutjar als anteriors alcaldes quan es poden jutjar sempre fen-t’ho de manera justa i no de manera partidista,tots ells han fent coses be i coses malament.
Si les a les eleccions anteriors no havia pogut votar als seus, era per que ningú es volia presentar per treballar pel poble amb sota el nom de CIU, aquesta vegada pots donar gracies al Oscar que ha tingut el valor de presentar-se al capdavant ( si no ho hagués fet ell no hi tornaria haver llista ) per que aquet convergent de veritat ha esperat que li facin la feina els altres.
Per que ara o mai ? ( que s’acabarà el mon i d’aquí quatre anys no hi tornarà haver eleccions), per que ens convé ? ( tens alguna cosa il•legal ) per que ja n’hi ha prou ? ( de que ) per que toca ? ( hi ha alguna llei establerta ) per que va de veritat ? ( que abans era mentida ) per que ho mereixeu ? ( per ser mes bonics ) per que podem dir qualsevol cosa a ERC ? ( ara posem mots a tothom ) i com els voleu treure de la circulació ? ( amb un forc d’alls ).
“ No tingueu por a equibucausa” la millor gent no es ni ha CIU ni a ERC la millor gent es la que treballa pel seu poble sense esperar res a canvi, la que ho fa amb honestedat i que les rancúnies del passat les oblida per viure el present amb dignitat tot lluitant per tenir un futur millor.
Com ve diu aquet convergent, algun alcalde de CIU també es va equivocar amb coses, però ( com que era del partit dels bons ) no hi penseu ( Deu als bons sempre els perdona ).
Aneu a votar amb tota llibertat, escollint cada un la seva opció i que les PERSONES escollides ( siguin del color que siguin )tinguin el seny ( que hi ha gent que no te ) necessari per tirar endavant el futur del nostre poble. !!VALE!! i !!VALE!!
VISCA SANT FELIU I VISCA CATALUNYA
| |
| Re: Sant Feliu Sasserra | 23/05/2011 - 10:07:42 | |
| Nom: Contenta
Enhorabona ERC!
| |
| Contaminació a Sant Feliu Sasserra | 29/08/2011 - 13:33:36 | |
| Nom: Perot
Mireu que ha sortit als mitjans:
Sant Feliu Sasserra és un poble del Lluçanès conegut per ser el lloc on van matar la darrera bruixa a Catalunya. Hi viuen 600 habitants i està rodejat de natura.
Potser ara ja no hi ha bruixes, però des de fa anys hi torna a haver un gran malefici: de tant en tant el poble fa pudor de plàstic cremat i contínuament s'hi sent un soroll insofrible. Fa 30 anys l´Ajuntament va permetre construir-hi una fàbrica de plàstics en un camp de patates a només 50 metres dels habitatges, quan en realitat hauria d´estar com a mínim a dos quilòmetres, ja que l´activitat que exerceix està qualificada com a "molesta, insalubre, nociva i perillosa". La fàbrica Sanfeplast, que mai ha tingut la llicència ambiental necessària, es dedica a tractar plàstics altament contaminants i els emmagatzema a l´exterior de la fàbrica sense cap escrúpol. És habitual veure plàstics en camps dels voltants que el vent arrossega. A més, el soroll que fan els motors de la fàbrica dia i nit duplica el límit establert a la llei i perjudica la salut dels veïns(alguns d´ells han requerit assistència mèdica). Moltes famílies del poble hem lluitat durant anys perquè la fàbrica s´ajusti a la normativa i ho continuarem fent.
| |
|
|