TEMA: Sora
| Re: Sora | 13/04/2007 - 08:28:54 | |
| Nom: Sosorenc
Per fi! el poble es belluga!
| |
| Re: Sora | 18/04/2007 - 15:45:00 | |
| Nom: sorenc
Ke vol dir que el poble es belluga?
| |
| Re: Sora | 20/04/2007 - 08:17:47 | |
Que de cara al 27 de maig comença a fer una mica de gimnàtica!
| |
| Re: Sora | 01/05/2007 - 14:29:27 | |
| Nom: sorencpersempre
A Sora es presenten tre llistes. Per`d'aquestes només dues són "legals" (Algú sap qui carai és el del PSC?). De les dues que queden podem dir que són clarament diferenciades: Una de continuitat, sobre una feina que considero és molt meritòria des que va entrar al consistori l'actual alcalde, i una altra de nova que vol començar, suposem de nou.No conec els programes de cadascú, i tampoc tinc en compte els partits polítics, perquè en un poble com Sora això no compta, però síq ue hi ha algunes coses que em fan pensar:A la llista de CIU hi ha 5 persones ben diferenciades, tant a nivell de professió com a nivell d'"ubicació" en el poble. Per tant crec que poden conèixer la realitat i necessitats de tot el poble. En canvi, en l'altra llista, pràcticament totes les persones fan vida al centre del poble i coneixen molt bé la realitat del centre (amb alguna excepció, és cert), però no oblidem que Sora és un poble eminentment de pagesos, i en la seva llista no n'hi ha cap. Sempre les pagesos han estat els més desatinguts, i cal conèixer la seva realitat. A la llista de CIU tant l'experiència com el coneixement de la realitat i les necessitats del territori fanque siguin sense cap mena de dubte els qui, personalment, crec que haurien de governar.Visac Sora i els pagesos!!!
| |
| Re: Sora | 04/05/2007 - 00:13:46 | |
| Nom: SORENCA
Et faig saber que a la llista del nou grup (ERC), si que hi ha un pagès, en Marcel Miranda. Penso que aquesta llista, és precisament la que reflecteix millor la diversitat del poble de Sora, (barreja de veïns del nucli de l'ajuntament, del barri de cussons, de cases de pagès). Pel que fa a ells en particular com a persones, són prou diferents com per poder aportar punts de vista suficientment interessant per al poble.Jo no és que sigui simpatizant de cap dels dos grups polítics ni tingui una especial afinitat amb aquells qui els representen, però aquesta vegada sincerament crec que a Sora li convé un canvi.Ara quan algú arriba per primera vegada en aquest poble diu: "oh! que n'és de bonic!"- quan en realitat sembla un poble de nova construcció creat a mida, a mi em recorda a un complex turístic. I ja no parlem de la nova super urbanització del camp de fútbol! Això l'ajuntament no ho hauria d'haver permès, tot de cases tancades, només gent de fora, i ara els hi proporcionem uns equipaments...Per concloure m'agradaria expressar un desig que tinc per aquest poble: Què s'hi visqui com en un poble, on hi hagi caliu de poble, on puguis trobar-te amb el veí i saludar-lo sense pensar si t'estarà fotent una punyalada a traició.
| |
| Re: Sora | 04/05/2007 - 15:56:48 | |
Punyalada? Malauradament, em sona...
| |
| Pel canvi | 09/05/2007 - 09:19:23 | |
L'Eudald ha deixat de ser un home de poble per ser un home del partit. No és bò per un poble petit. L'equip de la Mercè no té, encara, aquests condicionants i són, igualment, representatius i integrats al poble 100%
| |
| Re: Sora | 09/05/2007 - 18:05:53 | |
| Nom: sorencpersempre
Segurament, amb el pas dels anys, els condicionants polítics afecten d'alguna o altra manera, però també és cert que té la seva part positiva :subvencions, suport, ajudes que fan molta falta per aconseguir fer moltes de les actuacions que es fan al municipi. I sinó, penseu que mai s'havien aconseguit unes subvencions tant elevades al nostre municipi per la feina que s'ha fet, comparant-ho amb altres pobles i fins i tot ciutats molt més grans, el percentatge d'ajudes que l'Ajuntament (no només l'Eudald, el Consistori està format per 5 persones, totes elles molt vàlides durant aquests últims 12 anys)ha aconseguit és molt superior, moltíssim.i incideixo en el fet que crec que l'equip de la Mercè, com dius, no coneix prou bé les necessitats del municipi ( del "poble", entenent com el nucli, potser sí, però el municipi està format per dos nuclis més i un munt de territori ple de cases de pagès amb el mateix dret que la gent que viu als nuclis i amb moltes necessitats també), i l'Eudald coneix molt bé tot el territori, de pam a pam, i a tota la gent, tant amb qui hi té més amistat com amb qui no n'hi té tanta, i això és molt important. SORENCS, NO US EQUIVOQUEU!!
| |
| Re: Sora | 10/05/2007 - 19:32:38 | |
Ara definirem l'equip del Parcerises:- un regidor que cobra i hi té tota la família treballant a l'Ajuntament.- el sogre de l'alcalde.- l'Eudald: no penso que sigui gens meritori tot el que s'ha fet a Sora. Quan algú entra en un Ajuntament té l'obligació de treballar pel poble. Ara tampoc li farem una estàtua a la plaça o li dedicarem un carrer, no? És la seva obligació. I això de treure tantes subvencions... deu ser la Coni la que sap de què va tot això, no? L'Eudald tampoc és cap "llumenera...". A més, en comptes de ser un gran polític s'hauria d'acostar més al poble. Sora és un poble petit, costa molt poc parlar dels projctes amb la gent afectada. Ha demanat a algú del nucli si li sembla bé una pista poliesportiva a darrera el cementiri? O una piscina? Tant parlar de la falta d'aigua... I pel què fa als pagesos... deu tenir contents els que són propietaris, perquè els que són masovers m'agradaria sentir-los.- L'Isern? Li agrada molt portar la cartera i anar a darrera de l'alcade. L'ha ben fotut que es presenti una altra llista, ja s'ho veia coll avall! I l'Eudald... tan ben preparat que ho tenia... "atado y bien atado", no sé de què em sona això...Fa massa anys que a Sora escalfen les cadires els mateixos. Penso que és l'hora d'un canvi!Salut i ens veiem al dinar de St. Isidre!
| |
| Re: Sora | 17/05/2007 - 08:55:37 | |
| Nom: pages
Mireu jo sempre que visc a Sora i m'estimo el poble, es ben cert que penso que l'Eudald ha estat un von "alcalde ", si entre cometes sempre ha tingut preferències, dieu que ajuda els pagesos Quins? Suposo que parleu dels grans, els propietaris, heu parlat amb els petits? Heu mirat com estan molts dels camins que porten a les cases de pagesos petits?, no tot s'acaba amb gran subvencions per fer uns carres o àrees de picnic, que ja esta be però hi ha moltes altres prioritats,però esca per damunt de tot l'Eudald amb els anys ha perdut un do que ha de tenir qualsevol que representi un poble , no escolta, fa molt de tems que no escolta els seus veïns, te un grup molt reduït de gent que li fa costat , no dic pas que sigui una feina fàcil portar un Ajuntament , però mai es pot oblidar que no es una parcella privada, tampoc cal que ens faci por pensar si l'altre grup aconseguirà mes o menys diners, las Institucions funcionaran igualment amb L'Eudald o amb un altre, tampoc cal que això ens espanti. El mes important esca tots botem sense por que no passa res si hi ha canvis que el cap de 4anys es torna a botar això es el bo que te viure amb democràcia. Mira Mercè això va per tu i el teu equip ets prou valenta de presentar-te no u teniu fàcil, però tan sols per atrevir-te em penso que ja et mereixes el meu bot, ames que punyeta si quedeu a la oposició també esta be almenys fareu una mica de enrranau . Molta sort a tots
| |
|
|