Fòrum Pobles

TEMA: Sant Boi de Lluçanès
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  

Re: Sant Boi de Lluçanès11/12/2007 - 19:07:57
Nom: soldevila

aquest espavilat que es diu jo que especifiqui el seu nom que de soldevila som varis, si es que tens algun problema em aquest cognom el mirarem de solucionar.

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès12/02/2008 - 10:33:13
Nom: Mariana

Necessito el telèfon del Millàs l'electricista de sant Boi de Lluçanés . Algú me'l podria facilitar? Agrairia qualssevol dada que em pogeussiu facilitar.GràciesPd es per una feina

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès12/02/2008 - 21:51:51
Nom: tel

Ei el telèfon de Elèctrica Sant Boi és el 938578102

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès14/07/2008 - 18:06:25
Nom: X

hi ha algú en el forum?

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès26/07/2008 - 17:35:53
Nom: jo

el fòrum es fa a la plaça

Respondre  

Festa major25/08/2008 - 14:31:43
Nom: visitant

Com ha anat la festa major???

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès27/08/2008 - 11:24:08
Nom: Roger

EL MEU CLUB D'ESCACS

Tinc l'honor de ser jugador d'escacs del st.boi de lluçanes, tot i que soc de fora del poble es un privilegui molt gran per a mi jugar en aquest modest pero gran club d'escacs que es el st. boi,on es fan actes que valen la pena de varitat i potser de mes ressonancia que altres clubs de la comarca,desde de jugar el campionat de catalunya per equips fins a activitat pels mes menuts, es un club que brolla salut per tot arreu, desde trobades amb exelents costellades amb 3 grans mestres de renom fins a partides simultanes fins a la mes simple partide de cafe, per aixo vull d'onar gracies a la organitzacio i espero ser jugador del st.boi molts anys seguits.

Quat a vegades trobo companys d'escacs pel llocs i hem pregunten: a quin club estas ara? Jo responc amb orgull al st.boi de lluçanes, per es on es fa la feina ben feta i com deia aquell anunci de fa uns anys la feina ben feta no te fronteras, la feina malt feta no te futur...

El companyeriss-me i el bont ambient es la clau de que aixo sigui possible, i potser crec que el st.boi d'escacs esta de moda,si hem preguntessin que es la feliçitat? pregunta que molta gent es deu fer..

Per mi la feliçitat a part de la personal evidentment, la feliçitat escaquistica es jugar al st boi de lluçanes d'escacs, no ser com d'escriure exactament quant vinc a st boi a jugar escacs, soposo que hem sento acceptat i respectat entre els meus companys d'equip i la resta de components del club i aixo es una sensacio molt agredable tenir un grup, una colla,una penya de companys on practicar aquest meravellos joc-ciencia, esport que son els escacs, per molts de nosaltres una droga "sana" que t'abssorveix completament i no pots parar de juagar,en fi no hem vull "enrrollar" mes.

VISCA ELS ESCACS!!!!

VISCA EL ST BOI DE LLUÇANES!!!!

P.D:Aquest any el segon equip pujarem de categoria n'estic segur....

graciès a tots i totes per conservar tant viu el club i el marevellos joc dels escacs!!!

soposo que molts ja sabreu qui ha escrit aquestes quatre ratlles....

P4R,P5R
A4A,C3AD
D3AR,PD2
DXP++

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès21/09/2008 - 12:54:10
Nom: PRADENC

SR. BALDIRI SEUVA, perque? no es cuida del seu poble.

Respondre  

Re: Sant Boi de Lluçanès24/09/2008 - 07:15:41
Nom: Baldiri Selva

Què no saps aquella dita tan nostrada que diu:

Cuida't dels demés que de casa teva ja hi ha qui se'n cuida?

Respondre  

CityBlocs Nació Digital31/10/2009 - 12:01:35
Nom: LLUÇANÈS.COM

Benvolguts/des,

Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió de Lluçanès.com i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.

Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.

El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.

Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.

Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.

Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:

http://www.naciodigital.cat/cityblocs

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: