TEMA: Sant Boi de Lluçanès
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 11/12/2007 - 19:07:57 | |
| Nom: soldevila
aquest espavilat que es diu jo que especifiqui el seu nom que de soldevila som varis, si es que tens algun problema em aquest cognom el mirarem de solucionar.
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 12/02/2008 - 10:33:13 | |
| Nom: Mariana
Necessito el telèfon del Millàs l'electricista de sant Boi de Lluçanés . Algú me'l podria facilitar? Agrairia qualssevol dada que em pogeussiu facilitar.GràciesPd es per una feina
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 12/02/2008 - 21:51:51 | |
| Nom: tel
Ei el telèfon de Elèctrica Sant Boi és el 938578102
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 14/07/2008 - 18:06:25 | |
| Nom: X
hi ha algú en el forum?
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 26/07/2008 - 17:35:53 | |
| Nom: jo
el fòrum es fa a la plaça
| |
| Festa major | 25/08/2008 - 14:31:43 | |
| Nom: visitant
Com ha anat la festa major???
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 27/08/2008 - 11:24:08 | |
| Nom: Roger
EL MEU CLUB D'ESCACS
Tinc l'honor de ser jugador d'escacs del st.boi de lluçanes, tot i que soc de fora del poble es un privilegui molt gran per a mi jugar en aquest modest pero gran club d'escacs que es el st. boi,on es fan actes que valen la pena de varitat i potser de mes ressonancia que altres clubs de la comarca,desde de jugar el campionat de catalunya per equips fins a activitat pels mes menuts, es un club que brolla salut per tot arreu, desde trobades amb exelents costellades amb 3 grans mestres de renom fins a partides simultanes fins a la mes simple partide de cafe, per aixo vull d'onar gracies a la organitzacio i espero ser jugador del st.boi molts anys seguits.
Quat a vegades trobo companys d'escacs pel llocs i hem pregunten: a quin club estas ara? Jo responc amb orgull al st.boi de lluçanes, per es on es fa la feina ben feta i com deia aquell anunci de fa uns anys la feina ben feta no te fronteras, la feina malt feta no te futur...
El companyeriss-me i el bont ambient es la clau de que aixo sigui possible, i potser crec que el st.boi d'escacs esta de moda,si hem preguntessin que es la feliçitat? pregunta que molta gent es deu fer..
Per mi la feliçitat a part de la personal evidentment, la feliçitat escaquistica es jugar al st boi de lluçanes d'escacs, no ser com d'escriure exactament quant vinc a st boi a jugar escacs, soposo que hem sento acceptat i respectat entre els meus companys d'equip i la resta de components del club i aixo es una sensacio molt agredable tenir un grup, una colla,una penya de companys on practicar aquest meravellos joc-ciencia, esport que son els escacs, per molts de nosaltres una droga "sana" que t'abssorveix completament i no pots parar de juagar,en fi no hem vull "enrrollar" mes.
VISCA ELS ESCACS!!!!
VISCA EL ST BOI DE LLUÇANES!!!!
P.D:Aquest any el segon equip pujarem de categoria n'estic segur....
graciès a tots i totes per conservar tant viu el club i el marevellos joc dels escacs!!!
soposo que molts ja sabreu qui ha escrit aquestes quatre ratlles....
P4R,P5R
A4A,C3AD
D3AR,PD2
DXP++
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 21/09/2008 - 12:54:10 | |
| Nom: PRADENC
SR. BALDIRI SEUVA, perque? no es cuida del seu poble.
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 24/09/2008 - 07:15:41 | |
| Nom: Baldiri Selva
Què no saps aquella dita tan nostrada que diu:
Cuida't dels demés que de casa teva ja hi ha qui se'n cuida?
| |
| CityBlocs Nació Digital | 31/10/2009 - 12:01:35 | |
| Nom: LLUÇANÈS.COM
Benvolguts/des,
Aquests dies està entrant en funcionament CITYBLOCS, una nova plataforma d'informació i opinió de Lluçanès.com i del conjunt de mitjans del Grup Nació Digital.
Es tracta d'una gran xarxa de blocs, un per cada municipi, que anirem obrint a mesura que s'hi incorporin autors locals.
El tema únic de cada bloc serà el seu municipi en tots els aspectes: social, cultural, esportiu, polític, històric, etc.
Només hi podran escriure autors registrats, que hi apareixeran amb nom, cognoms, fotografia i currículum. No s'hi admetran comentaris.
Esperem que CITYBLOCS representi un bon pas endavant en la maduració en l'ús d'Internet i serveixi per a una millor participació social i democràtica, afavorint la difusió serena d'informacions i opinions des de tots els àmbits.
Podeu entrar a CITYBLOCS des d'aquí:
http://www.naciodigital.cat/cityblocs
| |
|
|