TEMA: Sant Boi de Lluçanès
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 14/05/2007 - 22:03:19 | |
| Nom: municipals 2007
Jo no soc dels uns ni dels atres, i no se de que va axó del joc brut. encara que diguis que parlas mol cla no dius re.
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 15/05/2007 - 17:01:05 | |
| Nom: ciutada
Dani. M'has decepcionatNo m'és parava que posessis per davant els teus interessos, als d'un poble Fas honor al teu cognom " Butxaca"
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 15/05/2007 - 20:40:27 | |
| Nom: matafaluga
Que te que veure en Dani emb les eleccions. Si no es presenta en cap llista?Que putser ha canviat de banda atra vagada i no es vol dexar veure?Si fos britat que fort no?
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 16/05/2007 - 00:43:32 | |
| Nom: santboienc
Home queda clar que el Dani no es presenta en cap llista, almenys jo no li veig, peró diuen que ha intensificat les seves visites a cada casa( i no parlo de visites mediques) i es veu que amb nous infermers.Mireu jo soc d'aquests que crec que el Dani ja no s'havia d'haver posat en política fa quatre anys i ara ho trobo mes malament que ho faci amb la llista que va aconseguir fer fora del nostre ajuntament.Jo de veritat si tot això que es diu es veritat, crec que tothom hauria de reflexionar si un simple metge pot portar el timó d'un poble, nomes per els seus interessos personals i econòmics.Ja en ho podem fer mirar.
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 17/05/2007 - 22:18:24 | |
| Nom: matafaluga
Osti, que fort! Si tot aixó es britat...Ni a per...
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 19/05/2007 - 15:40:55 | |
| Nom: Convergent Penedit
Bona tarda,Fins fa 4 anys era un votant de Ciu, malgrat la campanya tant ofensiva que va realitzar el metge del poble, en Dani. I ara, resulta que em demana el vot pels qui fa 4 anys odiava i calumniava. Dani, tens suficients estudis per calificar-te tú mateix i la veritat, no hi ha cap qualificatiu agradable. Per tant, Dani sota el meu criteri, tant si guanyen uns, com si guanyen els altres, jo ho tindria molt clar: aniria per tu sense complexes, t'arraconaria i si pogués et faria fora del poble; ja demostres quina mena de persona ets.Fet aquest incís, només vull dir que aquest cop no votaré CIU, perquè m'han decepcionat molt durant aquests 4 anys d'oposició, donant l'esquena total al poble, per exemple deixant d'assistir als actes de Sant Baldiri dels ultims 4 anys; suposo però que ara que volen els nostres vots, si que faran acte de presència.A més, hi ha un personatge a la llista que el veig amb interessos econòmics molt clars per entrar a l'ajuntament i de fet es corrobora amb el programa electoral: accelerar l'urbanització del Pla Muné. Sabeu de qui són la majoria de terrenys?També m'han decepcionat molt aquests ultims quinze dies, amb les coaccions i els atacs personals, dignes d'unes altres sigles; perquè no us presentaveu pel PP, seria més adient al vostre estil de fer i entendre la politica.Visca Sant Boi!!! Que vagi molt bé Sant Baldiri!!
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 19/05/2007 - 21:38:10 | |
| Nom: eleccions
Masramon, si és que guanyes les eleccions, cosa que dubto molt, no et pensis pas que governaràs el poble sinó que ho faràn el Salvans i el Doctor Butxaca.
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 19/05/2007 - 23:49:22 | |
| Nom: El judici final
Sr. Masramon, si tantes ganes té de ser alcalde de Sant Boi, com és que en el judici de l'Escudero va declarar contra el poble?? o és que no en té tantes ganes de ser-ne?
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 20/05/2007 - 08:25:57 | |
| Nom: anonim
Dani Tan malament ho han fet ?No volies fer fora el secretari .No te'n atencQue has perdut la memòria....A que es debut el teu canvi ....Que t'han tocat la BUTXACA
| |
| Re: Sant Boi de Lluçanès | 20/05/2007 - 18:51:16 | |
| Nom: Santboienc
Felicitar la organització de Sant Baldiri .Endavant am gent com vosaltres aquet poble te futur
| |
|
|