TEMA: Prats de Lluçanès
| uns o altres | 08/03/2007 - 19:37:49 | |
| Nom: Pradenc
Jo no se si ha fet mes uns en 4 anys o els altres en 20 i pico, per llogica en tants anys es pot fer molt més, tampoc s'ha de ser cap lumbrera, pero lo que tinc segur es que si guanya ciu haviat veurem urbanitzat tot el serrat de Sant Sebastia i qui sap que mes, la pasta es la pasta.Tambe recordo que una vegada el Lluis Vila va dir, alguna entrevista no recordo on, que l'aigua si la gent pagava podia gastar tant com volia. Coses del talante de ciu.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 08/03/2007 - 22:35:05 | |
| Nom: prats
que vol dir bresson ? fa una hora que busco imformacio i no la trobo , ni al diccionari .
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 09/03/2007 - 12:48:09 | |
| Nom: urbanita
Diuen que un destacat membre de CiU ha comprat Cal Pelut. Ja ho veig. Si guanyen, el Pep Cruells de regidor d'Urbanisme, i hasta edificaran el campanar. Com diria el Lluís Vila: Mare de Deu senyor...
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 10/03/2007 - 09:34:14 | |
| Nom: oooohhhhhhh
eleccions? com esta el pati encara no estem en campanya i la caldera ja bull jejeje ..... quina màfia volta, algun per entrar el ajuntament ja fa xantatges i aixo que es politic jejeje..... Quina pena fa tot plegat si amb 4 anys de poder ja us posseu aixi
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 11/03/2007 - 16:33:07 | |
| Nom: Reporter
Vila omple de gom a gom Cal Bach. Més de 150 persones a la presentació de Lluís Vila com a candidat de CiU a l'alcaldia de Prats de Lluçanès.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 11/03/2007 - 20:41:06 | |
| Nom: més
un equip de govern no ha de vetllar per la seva butxaca, ha de vetllar pel bé del poble.. ah, i una cosa, no són 23 anys d ciu, són 23 anys del Ramon Vall com a "amo" del poble. pff a ciu no els hi havia interessat mai la carretera! com s'entén que am l'alcalde éssent el president del consell comarcal no es va fer la carretera¿? eeh¿? i com és que no es van deixar posar alguna fàbrica interessada a treballar a Prats¿? és clar!! prats am el Puigneró ja tenia sufuicients llocs de treball! vergonyós!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 12/03/2007 - 11:11:05 | |
| Nom: vikipedia
Robert Bresson és un cineasta francès nascut el 25 setembre de 1901, autor de tot un seguit de pellícules a les quals va desenvolupar un discurs en recerca del total i absolut ascetisme, tot aspirant a captar allò que escapa a la mirada ordinària. Bresson va faltar el 18 de desembre de 1999..../...Le Village de Bresson est situé près de la ville de Grenoble, en Isère. Coquet et tranquille, il compte environ un peu moins de 750 habitants et est douillettement blotti au creux d'une colline, dans un déploiement de verdure et de sérénité..../...
| |
| guanyarà ERC | 13/03/2007 - 13:54:32 | |
| Nom: votant de CIU
Vaig ser a la presentació del Lluís Vila. Molt bé el Quico Homs com sempre. El Lluís Vila no serà l'alcalde. Ho vaig veure clar.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 14/03/2007 - 00:07:38 | |
| Nom: jo
critiquem i critiquem molt que aixó dona caliu, però de manera constructiva, no "siempre negativo", qui pot fer més i millor Besora (Cardona)o Vila (Vall)i son les dues opcions, que no n'hi ha mes i si no fos així potser no n'hi hauria cap!!!!!!!!!!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 14/03/2007 - 02:15:34 | |
| Nom: OOOOOOOOHHHHHH
Ondia.....no crec que en Vila sigui el candidad edecuat,pero vist lo que an fet fins ara els d´erc tindrem que fer cercaVILA
| |
|
|