TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 02/03/2007 - 15:38:59 | |
| Nom: torrentera
Crec que els d'ERC us etivoqueu possant el Basora altre cop de cap de llista. hi ha altre gent al grup molt millor. el vila es un candidat dolent, pero es capaçap de guanyar al Basora.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 02/03/2007 - 19:59:52 | |
| Nom: no ho se
penso que és millor el besora que el vila. Dins el grup d'erc no sé si hi ha algu millor? Qui?
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 02/03/2007 - 22:26:12 | |
| Nom: PRATS
QUI ES EL BATRIU ? DE QUIN PARTIT ES ?
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 03/03/2007 - 21:48:17 | |
| Nom: PRATS 2
ES EL DE LES GRACIOSES.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 04/03/2007 - 11:28:03 | |
| Nom: més
dubto que el Batriu seria un bon alcalde.. pot tenir idees molt clares i expressar-se bé.. però no té caràcter per ser-ho (no té el temperamentt suficien). el que està clar és que un alcalede no pot ser bo per tots.. però almenys que s'involucri, col·labori, participi amb les institucions del poble, les activitats que s'organitzen, etc...això amb 23 anys d CiU RES DE RES!! socialment...CiU=0! o no¿? crec que no n'hi ha prou en construir cal Bach i les torres del camp de futbol per guanyar-se a la gent d'un poble
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 04/03/2007 - 15:42:44 | |
| Nom: pradenc exiliat
genial ;)
| |
| Pregunta | 04/03/2007 - 21:58:29 | |
| Nom: Camp verd
Hola gent, veient l'intres pel camp verd i despres de llegir la carta del Batriu, voldria fer una pregunta: es diu que hi ha una empresa disposada a pagar part del camp,a canvi de qué? Ningú fa regals per la cara, alguan compensació deu volguer l'empresa? a que es dedica aquesta empresa? o tot es un montatge per tal de cremar l'actual ajuntament, aprofitant-se de la gent que de bona fe vol millorar els equipaments del camp pel futbol base?Agraïria si es possible respondre aquestes preguntes, sense anim de crear mala maror, si no per tal de poguer-me informar per tal de saber de que va cada opció. Bona nit
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 05/03/2007 - 18:15:31 | |
| Nom: pradenca
Segurament que si paguen part de la instal.lació serà perquè després ells siguin els encarregats del manteniment, per poder recuperar el diner gastat.Tot i això crec que un camp de gespa és innecessari i a més a més gastant diners de l'ajuntament que són de tot el poble no només dels que juguen a futbol.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 05/03/2007 - 20:10:46 | |
| Nom: més
aquesta empresa que vol financiar part del camp de gespa fins i tot està disposada a pagar part d'un hipotètic ambulatori nou si els deixen posar plaques solars a una zona propera a sta. Eulàlia de Pardines. Aquesta operació no té perquè ser del tot legal.. i l'ajuntament el que no vol fer, crec i penso des del punt lògic, és incórrer a una il·legalitat. Ep! no estic ficat a l'ajuntament però vaig fent un recull de tot el que m'arriba i entenc el que trobo més realista... però aquesta empresa ja ha financiat a un altre poble (la veritat és que no sé quin) un ambulatori a canvi de posar plaques solars... bé jo no vull ficar-me allà on no em demanen però és bo que la gent sàpiga la veritat..
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 05/03/2007 - 21:11:12 | |
| Nom: prats 2
que nomes sabeu parla del camp de herba ? parlem de qui es presenta a les llistes per l'ajuntament.
| |
|
|