TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 13:30:32 | |
| Nom: Calvo Sotelo
Si, si, siiiiii que posin la gallineta! Que jo aniré a cremar-la!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 13:43:06 | |
| Nom: kEvIn
Qualsevol que tingui 2 dits de front i una mica de sentit comú pot veure que els gegants són una cosa del poble i que per tant han de representar a tot el poble en sí, i l' estalada no representa pas a tota la població ni de bon tros! Ja que si representa un partit polític és ERC i pel que s'ha vist no ho es pas ni la meitat del poble ni de bon tros!!! Per tant no costa res tenir una mica de respecte i tenir els gegants sense cap bandera com ha de ser, que barrejar els gegants amb política és més trist que picar a un pare! VISCA PRATS
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 13:58:30 | |
| Nom: PRADENC 100%
Ha de reinar la democràcia... i tots sabem que si es fa una enquesta a Prats de qui vol i qui no vol l'estalada al gegant guanyaria que NO amb diferència perquè hi ha bastanta gent intel.ligent en aquest poble. ERC ja no governa senyors... es què em sembla que alguns encara no ho han assumit! jajaja Hi ha coses que es veuen sense la necessitat de fer cap enquesta ni referendum i aquesta n'es una, perquè com un company deia si anem així ja la podem posar a tot el que representa el poble l' estelada, les puntaires, els equips de basquet, futbol... Au va que aquestes entitats han de representar tot el poble i no a un sector d'aquest, es tan difícil de veure això? doncs algun s'ho hauria de començar a plantejar. I pel que diu que es podia impugnar el tema de la residència, deu venir de l'hort aquest jajaja.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 15:28:17 | |
| Nom: Pradenc
Jo preguntu,Dons quina GRAN PROFECIONAL DEL PERIUDISME COMARCAL TE EL 9 NOU aA PRATS??????Deixeusa de L´estelada,i com a periudista comença per DIR LA VERITAT,del contrari la gran majoria de la gent de Prats,acabarem no comprant aquest setmanari;tantes i tantes coses que durant 44444 Anys as tingut per informa de tan interes per el poble,pero ja no tan per la gent com tu de esquerres,si vols continua,tens de canviá la linea,FESTO MIRA,que les tevas resenyastenen molt que desitja.Aquet any no caldre fer cap resum de la Festa Major,avui ja an queda constancia,RABIA I INDIGNACIO,TINDRES DE AGUANTA MOLT,TOT JUST COMENÇA EL FESTIVAL.Reconeixa que ER. a perdut les eleccions a Prats,deu eser el minim que es pot demanar.EL VILA sabra esta ela seva alçada,no te acollonis Lluis,tens molte GENT EL TEU COSTAT.BONA FESTA MAJOR,AM ESTELADA O SENSA.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 15:43:03 | |
| Nom: >.<
Ja que això de la democràcia esta tan de moda, proposo un referèndum per l'estal·lada del nostre gegant Vicenç.Com diuen alguns, que les urnes parlin pel poble.
| |
| ELOIS '07 | 22/06/2007 - 21:06:44 | |
| Nom: nAp
Per els nens, Per les nenes, Per els nois, Per les noies, per els pares, per les mares, per els avis, per les avies, per la família, pels de dretes, pels d' esquerres, pels del Barça, pels del Madrid, pels de l' Espanyol, Pels d'aquí, pels de fora, per el poble, per la gent, per els rics, per als no tant rics, per als solters, per als casats,per als futbolistes, per als que odien al futbol, per els que volen el camp de gespa, per els que no, per els que van votar ERC, per els que van votar CIU, per els que van votar EN BLANC, per els que NO van votar,per tots els JOANS, per el LLUÇANÈS, PER PRATS etc... BONA FESTA MAJOR DE ST.JOAN I ELOIS 2007!!!!!!!!!!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/06/2007 - 22:15:29 | |
| Nom: ppfff
he llegit la noticia la forumjo no sóc pas de prats, sóc de sevaperò em crec amb el dret de dir que em de defensar les nostres tradicions i la nostra cultura.que hi ha a qui no li agrada? d'acord. a mi tampoc m'agraden els toros i no els treuen pas de la tele oi?lo més fort és que sigui un alcalde ¿català? qui proposi que es retiri la nostra bandera. potser es pensa que estem a burgos, salamanca o madrid...penso que de cap manera s'hauria de treure l'estalada e l'esquena del gegant. D'on és el gegant? no forma part de la cultura catalana? o és que Prats està a un altre planeta i potser jo no me'n he enterat... no ho sé.espero que davant de coses tant fortes com aquesta actueu en conseqüència. Es comença per amagar la nostra bandera i s'acaba per... vés a saber què..molts records a tots els pradencs i pradenques
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/06/2007 - 00:36:21 | |
| Nom: pradenc 200%
el gegant fa molt que porta la estelada ,en pregunto perque no veu di res avans de guañar perque jo en moc en el vostre cercle i mai vaig sentir cap comentari de la estelada del gegant o es que ara teniu ganes de gresca perque la tindreu i han coses mes inportans a aquest poble que preucupen mes que una sinple estelada a la esquena del gegant dons puseu ma a altres temes i deixeu els geganters en pau
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/06/2007 - 07:55:47 | |
| Nom: algú mes realista
Hola a tots, primer m'agradaria aclarir, que uns membres de l'ajuntament de Prats, NO NOMES L'ALCALDE, es van reunir amb els geganters i va PROPOSAR, no obligar a treure l'estalada els dies en que els gegants REPRESENTAVEN TOT EL POBLE, no sempre!Sra A.G., veritat?VISCA CIU, VISCA PRATS VISCA L'A.G. I VISCA LA TXARANGA TXIMELETAK!!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/06/2007 - 11:15:37 | |
| Nom: Roxanne
Sembla que pel que es comença a veure ja hi ha algun/a regidor/a, o fins i tot el batlle, que troba qui és el que de debó decidirà a l'ajuntament: el regidor de serveis, o es que els regidors de festes no hi tenen rés a dir amb el tema de l'estalada o ja els hi va be. Jo no crec que el Vicens l'hagi de dur, es molt discutible, com moltes coses, però segur que fer-ho d'aquesta manera son ganes de buscar mullader a on no n'hi ha, o es sinonim de la manera d'actuar de segins qui.Apa siau, i bona festa major.
| |
|
|