TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 10/02/2007 - 12:22:57 | |
| Nom: NOU
Salutacions a tothom.Us informem que s'està estructurant un nou projecte comunicatiu a traves d'una nova empresa de comunicació.El projecte es molt complet i ambiciós, tot i això, aquest estiu 2007 es vol començar amb la publicació gratuïta del mateix grup. La publicació seria difosa a tota la comarca d'osona, la ciutat de Barcelona i altres poblacions del Barcelonès, com ara Sant Cugat, Rubí, Sant Joan d'espí i Sitges.La qüestió es que el grup busca noves idees, nous pensaments, nova gent. Busquem redactors, fotògrafs, còmics... Busquem gent que treballi amb nosaltres a través de la xarxa i a través de compensacions econòmiques per factor publicat. Els interessats podeu fer arribar un e-mail amb les vostres dades i la vostre idea a: rubenviladrau@hotmail.com
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 10/02/2007 - 21:07:08 | |
| Nom: Yo
Crec que no es te de plantar gespa al camp, perque d'entrada es municipal i aixo vol dir queel mantenim entre tots i per tant tots i podem anar a fer qualsevol activitat esportiva.Si hi planten gespa, ja no sera aixi, tindrem d'anar ha demanar permis i per tant els problemes que comporta, que si ara l'em acabat de regar, que si mireu de espatllar-la que resulta molt car tornar-la arreglar, tot aixo al final portara que el camp de futbol sera de quatre i els altre tinderm d'anar a jugar a pilota al pla de cal magre.Crec que si el poble es te d'endeutar te de ser per coses de mes necessitat, que per cert estem molt mancats.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 13/02/2007 - 19:44:17 | |
| Nom: més
penso que per espatllar l'herba artificial hi tindries una bona estona de feina... i això que dius de regar és una tonteria... perquè abans de jugar els partits sempre es rega.. per tant si no hi pots jugar no serà perquè l'han regat abans... el camp de gespa és una bona inversió per la gent del poble! una altra cosa és que hi hagi diners per invertir..això és una altra qüestió
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 16/02/2007 - 18:13:04 | |
| Nom: gespa
es vritat que un empresari paga el camp de gespa? segur que hi ha algu a canvi. Què és? aixo del camp ja fa pudor
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 18/02/2007 - 18:06:19 | |
| Nom: herba
es clar que comença a fer pudor, com tots els temes que nomès es van remenant sense resoldre, i com ja fa algún any que no es resolem cap.........
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 18/02/2007 - 22:47:35 | |
| Nom: vigata
Hola amics de Prats.Es veritat que en Lluis Vila serà el candidat a la alcaldia d'aquest poble per CIU, m'agradaria m'ho poguesiu corfirmar, espero la vostra resposta, es per simpatia amb el candidat si es veritat.Gracies
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 21/02/2007 - 14:32:52 | |
| Nom: pradenc
si i segurament el futur alcalde^^ k ja toca un canvi
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 21/02/2007 - 17:41:13 | |
| Nom: pradenca
Doncs si amb 4 anys de ERC creus que ja toca un canvi, imagina't abans amb 20 i picu de CiU.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 21/02/2007 - 19:54:49 | |
| Nom: més
doncs em sembla que si ara necessitem un canvi...amb depèn qui d'alcalde (...) amb dos mesos ja diriem el mateix...xD jaja
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 21/02/2007 - 23:44:36 | |
| Nom: VIGATÀ
En lluis Vila, encara que es presenti per CIU jo el valoro com a persona i us puc assegurar que seria un bon alcalde, es un home amb inquietuts, es inteligent i treballador.Ojalà es presentes aqui a Vic, jo segur el votaria i segurament guanyaria.Voteu a la persona no a les siglesGracies i sort amics de Prats21/02/07
| |
|
|