TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 27/06/2010 - 23:38:20 | |
| Nom: Josep
Si que te raó en Joan però jo no penso igual que tu Ramón, hi pot haver més variants que no només la que dius tu, perquè hi poden haver més explicacions.
Crec que hi han coses que han estat mal gestionades com per exemple el manteniment de certs carrers del poble que aviat podran ser catalogades com pistes forestals. I també coses que han estat molt "ben fetes" que quasi ningú s'ha adonat de que ha passat!
A MÉS, un fórum no es el lloc més indicat per fer critiques les critiques s'han de fer als responsables de torn, ja siguin de dretes o d'esquerres. Que llocs com aquests poden ser utilizats per demagogiar sobre la situació o en aquest cas sobre l'equip de govern.
PER CERT, ESPERO QUE TOTHOM HAGI PASSAT UNA MOLT BONA FESTA MAJOR DE SANT JOAN I ELS ELOIS 2010!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/07/2010 - 00:13:45 | |
| Nom: joan
ha de esser molt decebedor que la jent ja ni es molesti en criticar!!!!!!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 14/11/2010 - 16:39:33 | |
| Nom: remei
algú sap quant estarà acabada la carretera de prats a gironella?
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 04/12/2010 - 13:31:05 | |
| Nom: R: Remei
Ara ja està obert fins a Merlès provisonalment, Remei. A finals d'any ja estarà acabada del tot fins a Merlès. Tant ara com llavors, pots anar des de Sant Cristòfol fins a l'ajuntament de Sagàs, trencar cap a la carretera dels Casals i agafar la carretera de les Serres de Biure fins a Gironella. És més pràctic que voltar per Navàs. Acabada del tot, conta que falta un any.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 07/12/2010 - 14:17:46 | |
| Nom: un mes
si tot va be estara acabada em els mesos de retart que acostuman a fer las obras de la administracio començan em retart i acaban em mes retart, solucio tenir molta paciencia que tot arriba i despres semblara que sempre a sigut axins
| |
| Festa Reis | 06/01/2011 - 13:31:59 | |
| Nom: Ara mateix fumat!
Ahir, vaig assistir a la discomòbil de la Sala Polivalent. Creient que estavem al 2011! Però no, potser vaig fer un restrocés en el temps i encara érem al 2010, perquè resulta que molta gent estava fumant a dins el local, i ja ha entrat en vigor la nova llei! O potser no, es veu que aquí a Prats som més xulos que un 8 i ens ho saltem. Content perquè em pensava que aquesta vegada no tindria picor d'ulls, i que podria arribar a casa sense necessitat de deixar la roba al balcó, vaig entrar. Al principi semblava que potser es respectaria, però més tard... Més tard allò semblava la Plana de Vic en un dia d'hivern. Però potser és que no hi havia ningú de l'ajuntament per allà i clar... (és un local de l'ajuntament i públic) doncs resulta que si que hi havia representació del consistori, i tant dels que no manen (que van passar olímpicament) com dels que estan manant (quina decepció)! Bon any, i espero que la pròxima vegada feu complir la normativa (abans de que passi res més costós).
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 09/01/2011 - 19:02:20 | |
| Nom: qui no vulgui pols!
suposo que hi havia coses mes complicades que el tabac, però tal com dic son mes complicades i aqui ja no hi ha pebrots.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 10/01/2011 - 23:20:50 | |
| Nom: perdo???
¬¬ mestas dien que el segi s'havia de posar a apagar el cigarro a centenars de persones?jajaj siguem realistes...
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 11/01/2011 - 12:41:11 | |
| Nom: Fumat!
Simplement estic dient que hi ha una llei. (Per cert, un incís: Ja estava prohibit fumar-hi abans d'aquesta llei i no es complia, m'ho van confirmar l'altre dia).
El que dic és que abans es titllaven als altres de "festetes", i que em pensava que amb els nous seria diferent. Però bé... Seguim com a la selva! Així anem bé.
(A veure si es presenta algun altre partit perquè tela, o això, o aquest maig voto en blanc).
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 24/01/2011 - 13:22:59 | |
| Nom: santboienca
No només no es compleix la llei del tabac a la polivalent, si no que ademés el divendres a la festa que es va fer al poliesportiu vam continuar igual.
qué pasa a Prats, tenen un codi d'interpretar las lleis diferent.
per altra banda va ser important la gent a la que cuan marxaba cap a casa es va trobar que els hi havian robat les seves xaquetas o móbils i documentacions.
tan dificil es posar un guardarroba per que els "listillos" no puguin fer calaix...
| |
|
|