TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 28/03/2007 - 23:54:06 | |
| Nom: pradenc informat
Tio ets un incult! d'altre manera, convergent resentit. A prats que sapiga jo hi ha dos grups de música Sex fuktory i Dumis, almenys t'han de sonar per que han actuat per la festa major d'estiu, puc entendre que com que ets de ciu no hagis anat a segons quins concerts per que tots aquests anys heu fet boicot a segons que feia l'ajuntament. suposo i trobo normal que aquesta gent que te un grup tingui un local per asejar, i molt bé que l'ajuntament el posi, un local amb condicions no la ratonera que el beget els deixava
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 00:02:11 | |
| Nom: conceptes
Pel pradenc que no creu necesari el casal del jovent i les activitats dels avis: Tu ho has dit, "benestar del poble conjunt" aixo és el que ha fet ERC, fins ara CIU només mirava pel "benestar dels seus amiguetes i els seus negocis" la cosa canvia, ho veus? doncs espero que ho entenguis.Si ets tan critic, ves al casals dels avis i els hi dius que el que fa l'ajuntament per ells es inutil i que el casal del jovent també, i després els dius que comparin el que tenien i tenen ara, a veure que et diuen. Ah!vigila que no et tirin tomàquets!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 03:25:33 | |
| Nom: no soc de prats
I doncs, que teniu els carrers fets una merda?Pel que es diu al forum, sembla que a Prats no es pot transitar.Dieu que amb 4 anys s'han arreglat 2 carrers i mig. Fent una simple regla de tres, amb 23 anys s'en deuen haver arreglat....Vosaltres mateixos. O es que es van arreglar molt malament i tornen a estar fets un nyap?D'aquesta manera els de CiU es poden passar 23 anys més arreglant carrers. O pot ser que els d'ERC trepitjen molt fort i els fan malbé?Ja seria hora de deixar les bajanades que es diuen al Fòrum per les criatures o pot ser dieu bajanades perquè sou criatures molt valentes amagant-vos darrere noms tan eloqüents.Quan hagueu crescut una mica més i tingueu us de raó a veure quí de vosaltres, tan valents, presenta una candidatura per treballar pel vostre estimat poble. Que al cap i a la fí, és el que han fet, tan els uns com els altres.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 09:59:44 | |
| Nom: bloc
mireu el bloc del peraire explica que ahir va haver-hi ple i fa molt riurewww.blocs.mesvilaweb.cat/isaacperaire
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 12:18:32 | |
| Nom: Pradenc
Ara resultarà que no sabrem ni llegir, mare meva jo en cap moment he criticat les activitats que s'estàn fent per a la gent gran, i sinó ho torneu a llegir. Respecte al casal del jovent reafirmo el que vaig comentar anteriorment. PER CERT M'AGRADARIA FELIÇITAR A 2 REGIDORS D'ESQUERRA PER ESTRENAR COTXE NOU, SENYOR ALEIX FELICITATS I A L'ACTUAL ALCALDE EN BESORA FELIÇITATS TMBE, PER CERT, A VEURE KIN DIA ENS DEIXEU EL COTXET AIXI EN PODREM GAUDIR UNA MICA TOTS, JA QUE ENTRE TOTS ELS HEM PAGAT :) preneu-vos-ho com volgueu, bon profit
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 12:28:30 | |
| Nom: pradenc
ostres per el que veig hi ha mes d'un "pradenc", jo soc el que tant dieu k critico i em critiqueu, a partir d'ara em posare no se x exemple... convergent aixi em podreu criticar amb mes ganes encara. apa k us vaigui be la secada que us espera.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 13:24:39 | |
| Nom: Pradenc
Per aki volta molta enveja i res més. Jo tb tinc cotxe nou no sóc pas regidor.El k tenim de fer es tancar una mica la boqueta i mirar de fer més coses entre tots. Salut!!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 15:49:01 | |
| Nom: pradenca
Serà perquè els de CiU no aprofitaven el seu sou per comprar-se coses. Serà perquè el beget viu en una casa de 20 metres quadrats. Aquests de CiU sou com el PP, encara no heu paït la derrota electoral degut a la vostra patètica conducció del poble.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 15:51:01 | |
| Nom: bloc2
Com a mínim dóna una direcció de correu electrònica correcte, que això que has posat no exixteix friki!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 29/03/2007 - 19:54:42 | |
| Nom: bufó
Als d'esquerra us vaig molt nerviosos i a la defensiva. Es que tots els arguments que trobeu per defensar l'ajuntament son aquests? XDDSols hi ha un nom per definir les persones que manen en aquest ajuntament, i cada dia som mes els que ho pensem: INCOMPETENTSJa n'hi ha prou de sous i càrrecs de confiança, de gastarse els diners en coses estèrils; Ciu tenia algunes mancances, peró vosaltres les teniu totes!
| |
|
|