TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 25/03/2007 - 23:37:28 | |
| Nom: pradenc
és molt facil fer les coses depressa i corrent de cara a les eleccions (bé que s'ha de guanyar la gent esquerra) po weno va b fer les coses els ultims mesos de les eleccions i ke els 3 anys i mig ultims no haiguin fet pràcticament res.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 26/03/2007 - 20:07:02 | |
| Nom: jo
ofes per falta d'informació, ja que les instal.lacions municipals del camp de fultbol SI que tenen el manteniment a càrrec de l'ajuntament i les actuacions de la brigada SI que son a carrec de l'ajuntament.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 27/03/2007 - 14:11:45 | |
| Nom: bresson
A vegades ens queixem de que al pais veí (espanya), s'hi fa la politica aquella de la pandereta i les castanyoles; però vet aquí que aquí des de fa un temps es fa la politica de la gralla i la calçotada. Quina pena fem senyors com a país després del cop de teatre d'erc; després de 4 mesos de regalar la generalitat al PSOE ara s'adonen que que el José Montilla no té cap aspiració nacionalista?Es collonut que després d'uns quants calçots i un porró de vi surtin coses com la que hem viscut aquest diumenge! Erc proposa que si CIU apoia un referendum d'autodeterminacio fara president al Mas.Per començar el referendum en questio es anticonstitucional, per fer-lo caldria canvir un grapat de lleis; ni tant sols ens volen aprovar el nou estatut i pretenem un referendum.Pro el millor es que quant CIU diu que estudiarà la proposta i repta a ERC a presentar aquesta esmena al parlament, erc arronsa la cua entre camens i diu que ciu l'ha rebutjat i que ells es mantindran fidels al tripartit. Aixó es fer politica o bé es el diario de patricia?Però es que erc necessita tornar a demostrar que encara son catalanistes i no sap pas com fer-ho.A la generalitat igual que a l'ajuntament de Prats erc practica la politica de l'estètica; amaguen una gestió totalment ineficaç darrera uns simbols que no els pertanyen sols a ells sinó a tot el poble de catalunya.La nostra bandera, la nostra llengua, la nostra identitat no pot servir perque erc la manipuli per obtenir uns resultats electorals, per arribar al poder i no fer res de res, i quant han de defensar la seva gestió dir que ells son uns grans catalanistes i amb aixó n'hi ha prou.Senyors d'ERC si Francesc Macià aixequés el cap us tallaria el vostre.VISCA CATALUNYA!!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 27/03/2007 - 14:19:12 | |
| Nom: bufó
Hi hauríen d'haver elecccións cada tres mesos; aquests ultims tres mesos l'ajuntament ha fet mes coses que en als antreriors quatre anys!!Quina barra!! jejejejejeje
| |
| Tens tota la rao del mon bufó | 27/03/2007 - 20:19:53 | |
| Nom: Nap
Ha estat realment patètica la gestió que s' ha portat a terme en aquests 4 anys. Jo no entraré en la polèmica de CIU i ERC ja que desde el meu punt de vista als pobles val la persona i no el partit, evidenment que depenent del partit que sigui pot rebre mes o menys ajudes però en els pobles s' ha de valorar l' equip de govern independentment del partit que sigui. Aquests 4 anys han estat nefastos... Si algu s' atreveix a dir-me per exemple que s' han esfaltat molts carrers em partire xD amb tots els respectes... N'han esfaltat 3 i 1/2, no toca ni a un per any.. realment escandalòs, però bé aquesta no es l' unica n' hi han tantes... L'equip de govern actual era el que parlava de transparència, de que la que valia era la veu del poble... i bé em sembla que tots sabem que no ha estat així ni de bon tros... Però la veu del poble s' escoltarà a les Urnes... i em sembla que està bastant clar que es vol un canvi. Perquè ? Doncs perquè hem arribat en un punt d' aquells en el què no es pot anar més malament, les noves persones que entrin a l' ajuntament si es que succeeix el canvi ( que espero que si ) desitjo que els surtin les coses molt bé i facin molt per al nostre poble, però es que companys... si van molt maldades ( PERO MOLT MALDADES EH! ) ho faran igual que l' actual partit. Però més malament ? siusplau... IMPOSSIBLE!!! xDDD
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 28/03/2007 - 11:35:01 | |
| Nom: fer-se el cec
dir que no s'ha fet res és fer-se el cec. Que ho demanin a les famílies que tenen gent als tallers de la gent gran. Que ho diguin al jovent que ja pot anar al local. Dos grans exemples de què no s'ha fet res
| |
| Re: que diu que que? | 28/03/2007 - 14:27:53 | |
| Nom: bufó
el lokal del jovent ja hi hera; les reformes han durat 6 mesos, peró l'ajuntament l'ha mantingut tancat tres anyets (esperava que vinguessin elecccións per obrir-lo).El que deu estar emprenyat es el macià que l'han canviat de lloc amb un fons de quatre pilones grises de formigó i un dibuixet infantil.Quant arribes al poble veus alló i dius: quina pena que fotem tots plegats.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 28/03/2007 - 14:57:55 | |
| Nom: pradenc
JEJEJE si home hi han coses k eren imprescindibles actualment, el casal del jovent n'era una WUAHAHHAHAHA kina tela... ki i va? el jovent? pfff no em feu riure, cadascu te el seu local i ni li interessa anar al local del jovent. Reunions? ki i nira a reunions si cada entitat del poble te el seu lloc de treball, assaig d concerts? actualment hi ha algun grup? weno potser es k volen k vingui gent de fora a assajar al local :), lo de la gent gran em sembla bé, xo x favor k hi han coses mes importants de cara a tot el poble i no a un sector reduit de la població, la morterada de calers que s'ha gastat per a fer el local del jovent s'haurien pogut destinar per a asfaltar els carrers i fer altres coses de molta mes conveniència, no dic pas k no s'haigui d fer el local dl jovent, xo hagués pogut esperar una mica penso jo, abans es el benestar del poble en conjunt.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 28/03/2007 - 18:51:19 | |
| Nom: indignada...
PATÈTIC!!!Aquesta és l'única paraula que defineix el que alguns de vosaltres deixeu sortir de la boca sense pensar-ho dues vegades.Primer de tot, crec que no és just acusar un ajuntament de fer me´s activitat als mesos pròxims a les eleccions, xq això, per pena que ens faci a tots plegats, ho fan tots,(per tant tmb ho faria i ho va fer CIU al seu moment, que x cert esperu k no torni a tenir moment)i ho coninuarant fent.Respecte a que ERC no ha fet res a Prats, mentida!!! vosaltres mateixos ho esteu mencionant, Local del Jovent, dinamització de les activitats per la gent gra, asfaltar carrers... i perdoneu que us informi que si no se n'han esfaltat més és perquè el grup de govern anterior es va liquidar les subvencions destinades a aquest fi a algun altre que possiblement cap de nosaltres sabem.Crítica a la dinamització de les activitats dels avis??? penós. Creure que la gent gran és un grup reduit a Prats mostra que és necessàri que ens posem a estudiar el cens de poblaciód el nostre poble, i un cop s'hagi fet en podrem començar a parlar. I et comunico que aquest centre per els avis és molt i molt útil, ho se de primera mà, perquè un familiar i va i els resultats i l'atenció rebuda són molt bons. no et voldria haver de dir esperu k algu de casa teu ho hagi de fer servir xq ho puguis saber, xq tampoc vull mal a ningú. esperu k t'hagi quedat clar!!!LOCAL DEL JOVENT.... 3 anys a començar obres... t'has parat a pensar que cal demanar una subvenció i fer les coses com deu mana, i que aquesta potser no te la donen a la primera solicitud? doncs pensa'hi. Que no és útil.... xq ho sàpigues es va obrir de cara al públic oficialment dilluns, i et puc confirmar que de jovent n'hi va, i potser per a tu si que no és útil, xq no tens fills compressos entre aquella edat que no tenen on anar i volten tot el dia pel carrer, xo crec que alguns pares ho agrairan. i les entitats.... doncs les entitats tenen tot el dret a utilitzar-lo, i crec que més d'una ho farà, i sinó ja en parlarem.Res, que només crítica, crítica i més crítica a tot allò que a alguns no us ha beneficiat. Em pensava que erem un poble i que tot el que es vagi fent ha d'anar beneficiant a algu,xo si aquest algu no ets tu veig que........res de res, ja no sabem valorar.
| |
| Re: Indignada... xDD | 28/03/2007 - 23:23:43 | |
| Nom: Nap
Tranquilitat senyora, tranquilitat!! La veig molt nerviosa i els nervis no són mai bons, no fos cas que li vingues alguna cosa i no pogues anar a votar... Pocs vots que tindra ERC i si encara en perden un malament xDD Bé referent a aquest escrit tant poc treballat i amb respostes tan fàcils i tinc a dir unes quantes coses. Primerament és evident que TOTS els ajuntaments i TOTS els partits fan coses a correcuita abans de les eleccions, però es que saps que passa? que TOTS menys l' actual també han fet coses els altres 3 anys!!! Estic d' acord que es mentida que ERC no ha fet res a prats, però es que només faltaria no ? Amb 4 anys ? alguna cosa s' ha de fer gairabé sense voler!! xD I siusplau em fa bastant riure que exposis que no hi ha subvencions, que no hi ha diners, i si en ves de destinar tants diners al mercat i de posar un sou a 2 regidors que mai havia passat en destinessim algun als carrers ? I perdona però crec que aquí ningu ha criticat ni lo del local del jovent ni la dinamització de l' activitat per als avis, només s' ha dit que hi ha coses tant o més important que aquesta, no s' acaba tot aquí!! ( tot i que ho sembla! ) 3 anys per una Subvencio ? Carai quina pinta fa de no haver-se lluitat gaire...!!! xD I això de que de jovent n' hi va... jo de tu ho posaria entre cometes!!! Bé tindria moltissimes més coses a dir però la meva intenció no és deixar-te en evidencia sinó que és demostrar que hi ha gent que encara som capaços de fer un escrit amb sentit comú, sense cap tipus de rencor i sobretot amb TRANQUILITAT, MOLTA TRANQUILITAT! xD Com a persones civilitzades, però es clar... a una reaccio d' aquestes, aquesta indignació.. Aquest titol tan contundent... aquí només hi arriba una persona abatuda, una persona a la qual li han tocat el punt feble i es que quan una persona s' ha d' escoltar 4 veritats que no vol sentir, que no assimila... evidenment s' enfada i es posa nerviosa!!PD: El que em sap més greu es el pes específic que hem perdut a nivell de comarca!! Tothom s' ha posat al dia i Prats, bé l ' ajuntament de prats s' ho ha anat mirant.
| |
|
|