TEMA: Prats de Lluçanès
| Re: Prats de Lluçanès | 26/10/2006 - 13:01:53 | |
| Nom: pradenc
en les properes eleccions el meu parer, és que votar erc, es votar per res,és un vot inutil,primer no se sap a qui feran president,en Carot tanpoc u sap,Puigxercós tampoc ja que desde Madrit, no s´entera de res,els verts d´en Saura és un vot falç,són la sucursal del psc,aixó si en envien la publicitat en paper que no es reciclat,quina ficade de potes,per tan sols ens quede votar psc o ciu ,vosaltres mateixos.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 31/10/2006 - 11:37:31 | |
| Nom: Contra la pudor... proposa una solució!!
Amics internautes!!!!Cal la mobilització a nivell del Lluçanès, proposeu mobilitzacions en contra la planta de compostatge Fumanya(eslògans, accions rehivindicatives...) Ànims escrivim i fem la rebolta que necessita el nostre territori.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 09/11/2006 - 18:25:04 | |
| Nom: ola
A les properes eleccions municipals o voteu ERC o bé Prats de Lluçanès es quedarà sense carretera, sense centre de dia. ERC és la millor garantia que la gent, la bona gent de Prats tinguin el futur i el benestar que es mereixen.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 18/11/2006 - 18:51:16 | |
| Nom: ktal
Per a mi no hi ha dretes ni esquerres,sensillament hi a persones k unes son valides altres k no son.Per exsemple.els geganters no m´agraden.Per a mi no representen el poble per molt que s´esforsin a diro,estan patrosinats per une entitat polìtica,ni ha un k cobre uns 6000 euros kada any,diuen que volen la comarca hi porten els grallers del BAGES.La culture k fan es el Xupitasu,ja se sap lo k es.mam i mam,Aqueste entitat coste al poble un porrade de euros i no serveix per res.Per tan ni dretes ni esquerres persones valides i competents,no les que tenim actualment.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 22/11/2006 - 09:24:25 | |
| Nom: encuriosit
qui cobra? volem saber-ho tot!
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/11/2006 - 14:40:58 | |
Per sober-lo,tan sols s´ha de preguntar a quansevol membre de l´ajuntament,és un ajuntament obert,no hi ha res per amagar,aixó sí no ho digeu a ningú.Les coses dels qui cobren no es poden dir,done mala imatge,per aixó moltes factures del consistori és pagen amb negre.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 23/11/2006 - 15:58:09 | |
| Nom: encuriosit
sembla k parlis am molt coneixement. Jo no m'enteru de k stas dient! explica't més!! aquí pots explicar-ho tot!
| |
| Re: Gegants Prats de Lluçanès | 25/11/2006 - 14:58:25 | |
| Nom: Gegantera
Primer de tot, com a consell personal, he notat que presentes algunes dificultats en la redacció d'aquest text, així doncs t'aconsellaria que abans d'escriure i pujar el text al fòrum et molestessis a passar-lo pel corrector de Word. Fa molt mal d'ulls.Com a Gegantera, i no parlo en nom de la Colla, dir-te que em considero a mi i a tots els meus companys bastant vàlids i competents, tot i així crec que tens tot el dret a jutjar-me ja que estem en un país lliure per això d'aquesta manera entendràs que et jutgi a tu de la mateixa manera.Dir-te que el "Xupitassu" és una festa com les que hi ha al poble i en totes es serveix alcohol, nosaltres no obliguem a ningú a beure. Beu qui vol. Aclarir-te que no estem patrocinats per cap entitat política sinó que cadascun de nosaltres té la seva pròpia ideologia i com a persones tolerants respectem el parer dels altres. Cap dels nostres Geganters cobra per formar part de l'entitat ja que aquesta és una entitat sense ànim de lucre. Afegir també que els beneficis que obté la Colla s'utilitzen exclusivament per millorar aquesta i que per tan cap de nosaltres n'obté beneficis ni en vol. Crec que no té res a veure voler la comarca amb els Grallers. Em sembla recordar que en moltes festes venen músics que no són de la comarca i això no implica que la gent no la vulgui.Que la Colla Gegantera no serveix de res m'ho he pres com una opinió personal i que per tan no penso discutir amb tu.Per acabar dir-te que abans de parlar sobre temes que desconeixes t'agrairia que t'informessis bé del tema perquè d'especular en sabem tots.
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 26/11/2006 - 15:24:50 | |
| Nom: albert i xavi serrat
Hola a tothom, com tots sabreu som dos germans que formem part de la colla gegantera i com es pot veure nosaltres no ens tenim d'amagar sota un pseudònim (no tenim por de les represàlies). Primer de tot, senyor ktal, corretgeixi la seva ortografía. Envers al tema del Xupitassu m'agradaria comentar-li que no sóm la única entitat del poble que organitza festes com tampoc som la única entitat que hi vem alcohol. La raó de les nostres festes no és la que vosté diu, és totalment diferent, nosaltres no ens dediquem a intruduir a la gent en el món de l'alcohol cadascú fa el que vol ningú és obligat a beure.A més, ens agradaria saber quin és el membre de la colla que cobra 6000€, segons vosté, per fer publitat d'un partit polític. Amb quines raons es basa per fer aquesta afirmació?Ja per finalitzar, ens agradaria que tu et descobrissis tal com hem fet nosaltres. Esperem la teva resposta (si pot ser cara a cara millor).
| |
| Re: Prats de Lluçanès | 26/11/2006 - 15:43:25 | |
perduneu. soc un inkill, no tinc amik i per aixo eskrik akestes tonteria per que no tinc res a fer. estic sol, i ningu em vol i jo tinc de matar l'estona d'alguna manera. perdoneu la meva soletat.
| |
|
|