TEMA: Olost
| Re: Olost | 05/05/2008 - 19:28:53 | |
| Nom: un de Prats
Lany que be camp de gespa , si pasas pel nostre cammp , ya sa está fent les maquinas del castellót ya i treballant
Apa siau i anims per busaltres ....
| |
| Re: Olost | 06/05/2008 - 13:03:50 | |
| Nom: olost
A Prats gespa artificial, ens surt l'aigua per les orelles, tenim grans empreses, fins i tot tenim
conreus de plaques solars, fins i tot, el qui no pensa com nosaltres l'acollonim, no volem carreteres amples, aquesta que hi ha fins Olost és una merda.
Som la capital, som collonuts, som els millors, els favets s'agenollen davant nostre.
Som l'enveja de la comarca. Catalunya als nostres peus!
Que n'aprenguin! guapo! som els de CiU! Visca la planta de merda que fa pudor! la vam posar nosaltres!
| |
| Re: Olost | 07/05/2008 - 18:46:35 | |
| Nom: VISCA
JAJAJA em permeto el luxe de catalogar l'ultim comentari com a Patètic... però no una mica no... impresionanment patètic, hi ha gent bastant llastimosa... VISCA PRATS I VISCA OLOST KE COLLONS.
| |
| Re: Olost | 19/05/2008 - 18:46:54 | |
| Nom: Lluçanenc
El penultim missatge d'en Olost, no es nota que es jove, es d'esquerra, i està enamorat d'en Freixenet.
Només vull dir que els d' Olost ens pudeu deixar tranquils als de prats que prou feina teniu a casa vostre per tirar endevant el vostre petit poblet dormitori, o poblet de cap de semana pels pixapins.
També dius que els de prats diem que som superiors i la capital i tal, i la veritat es que jo no ho dic, simplement com que ser que aixó es així ho accepto i ja està.
I per ultim, vigileu en Freixenet que no sigui llop per Cabra, i d'aquí un temps en parlarem, benvolguts compatriotes lluçanens.
I podeu pujar a les discomòbils per sant Joan, que no s'ha de pagar entrada i així no haureu de venir a les 4 per antrar-hi com feu sempre, he, de bon rotllo he jejeje
Visca Jo i prou a les dictadures i al Comunisme que són el pitjor mal després d'en Laporta
| |
| Re: Olost | 20/05/2008 - 03:06:50 | |
| Nom: de la comarca
Això de no voler pagar si que ho tenen... Però normalment s'acostumen a colar... Quina vergonya de veritat... fa bastanta pena..
| |
| Re: Olost | 25/05/2008 - 12:59:39 | |
| Nom: olost
i què, si pugem a les 4? que hi ha algun problema? en algun lloc hi ha algun escrit que posi que no podem entrar a partir d'aquella hora??
Carai es que voleu treure dinerons de tot, eh!!!... (pocs actes feu sense pagar)
Vosaltres prou que us aprofiteu de la nostra FM, que és tota de franc!!!
| |
| Re: Olost | 27/05/2008 - 16:05:06 | |
| Nom: josep
yo estic dakordd pero nos ee es una cosa mol rara no cx
| |
| Re: Olost | 27/05/2008 - 19:21:50 | |
| Nom: Raonador
Jo veig mes el problema en colar-se perquè esclar es Prats i no els volem donar ni un duro... i després robar beures o tiquets de beure que no seria la primera vegada que passa i realment es bastant denigrant... Per pujar a les 4 no crec que hi hagi cap tipus de problema, fins i tot encara que no es consumeixi res, com més gentmés bé s'ho passa tothom, però esclar si tothom es comporta... el que deia...
| |
| Re: Olost | 29/05/2008 - 14:30:37 | |
| Nom: Snta Rita...
Olostencs, com que us admiro molt. Els de Prats us fem un regalet; us donem, el grup d'esquerra que ens va manar durant 4 anyets.
Feu-ne el que vulgueu; si voleu poseu-los a donar un cop de mà al freixenet, i amb 4 dies veureu quin canvi al poble... Tot anirà d'alló mes bé, tindreu mes discos mobils, i segur que la colla gegantera tindrà els diners que voldrà, i tot serà obert i participatiu (si sou dels seus es clar). Cal dir-vos que cobren, aixó si, i de treballar ben poc; però per lo demés son bona canalla, fins i tot amb una mica de sort fan un monument als caiguts al peu de sant Adjutori.
Apa que us aprofitin, i no s'accepten devolucions!
| |
| Re: Olost | 30/05/2008 - 13:02:24 | |
| Nom: Olostenc
Gràcies.
| |
|
|