Fòrum Pobles

TEMA: Olost
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

Re: Olost16/05/2011 - 14:25:25
Nom: RAMON

Primer. CIU – OLOST No va acceptar el Debat proposat per 9TV.
Segon. L'acte de presentació que figura en en l'Agenda de Lluçanes.com ho anul·len.
Tercer. A Olost solament passen a visitar per presentar-los el seu programa als seus amics.
Això és transparència?Això és contrast d'idees i projectes?
Si la número 1 de CIU OLOST no dóna la cara en tots els casos esmentats, hagués estat millor que NO es presentés com a cap de llista en aquestes Eleccions Municipals. Ja que una persona que no sap o no està preparada per donar la cara, és impossible que sàpiga defensar els interessos d'Olost.

Respondre  

Jo voto per Guardiola17/05/2011 - 08:53:34
Nom: Futbolero

Bé, veient que em privaran d'escollir el meu vot, ja que pretenia escoltar a les dues posicions, perquè no ho tenia massa clar, ara no en tinc dubte. Voto per Guardiola.
Perquè? Perquè no m'agrada l'estil Mourinho, perquè no m'agrada que tirin la pedra i amaguin la mà. Perquè no es pot engegar el ventilador i anar dient coses que no s'aguanten per enlloc sense motius. Perquè quan s'ha de donar la cara per (en el meu cas) voler informar-me de les raons per les quals es diuen totes aquestes coses, no dónen la cara com en Mourinho, que s'amaga a les rodes de premsa. Perquè com Mourinho critiquen el que fan els altres sense mirar-se ells. Perquè m'agrada el fair play, i no el sotajoc, els secretets són com les cosses del Pepe, Ramos, Albiol... I fins i tot algú ja hauria d'estar expulsat i acabarà el partit com el Carvalho. Potser és que no hi ha arguments ni idees. Si l'estil Mou és el que voleu entrar de nou a l'ajuntament, no compteu amb mi.

Ni debat.
Ni exposició. Arriba la generació Ni-ni

Respondre  

Re: Olost17/05/2011 - 23:08:06
Nom: Eva Soler Casademunt

Ja n’hi ha prou!
El Sr. Josep Mª Freixanet i el seu grup no fan més que insultar, humiliar i ofendre. No es poden guanyar unes Eleccions insultant, enviant anònims, escrivint al fòrum i fins i tot humiliant a les famílies. Escrivint cartes com si el Sr. Josep Mª Freixanet fos Déu, treballant sol ell fa i desfà. En una carta no enviada a totes les famílies que paguem uns impostos diu: “Sempre treballo perquè Olost i Sta. Creu... Serem invencibles . Donant suport a la creació de llocs de treball.” En tinc un document de l’empresa Sistemes Portanova que el Sr. Josep Mª Freixanet exigia fer un mur al cementiri, suport zero. L’empresa va tancar. Quin suport és aquest? El Sr. Josep Mª Freixanet escriu: “ treballo , invencible” això no és prepotència ? En quant oferir llocs de treball qui serà el director del centre de dia? El senyor Pere Martí ja gairebé ho és del Casal d’Avis, ell dóna o no accés al Casal. Hi ha agut alguna mena de convocatòria? Segons un informatiu a TV3 la restauració dels Campanars ho paga: La Generalitat, Unnim i el Bisbat. Com pot ser que el programa que ens ha passat el Sr. Josep Mª Freixanet ens mostra una foto dels campanars i ens parla d’unes xifres? Només mostro una part de les coses i sense insultar a ningú, tothom es mereix un respecte. Va que tampoc som tant ignorants! Aquest senyor tampoc és el que ell ens fa creure. Només demano respecte i educació que veig que per aquest cantó no ni ha gents.

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 11:10:29
Nom: MARIA

El programa que ha fet CIU està molt bé fet, però no obstant això des del principi li falta credibilitat, quan indica:
“Volem que aquesta legislatura sigui entesa com l´inici d´una nova manera de fer, on l´alcalde i la totalitat dels regidors que componen l´Ajuntament estiguin a l´abast de quansevol veí o veïna que els interpel-li. Potenciarem, doncs, la comunicació de l´alcalde i els regidors amb tothom, tant a nivell individual com associatiu”.
Diuen que “Potenciarem la comunicació amb tothom”. Des d'un principi han demostrat que això NO és veritat.
La Rosa NO accepta el debat amb el Frei. Això és comunicació amb tothom?.
La Rosa NO fa la Presentació Pública de la seva Candidatura. Això és comunicació amb tothom?.
La Rosa NO lliura personalment el seu programa aquelles persones que ella considera que no li són afins. Això es comunicació amb tothom?
La Rosa NO té en compte que quan un és l´alcalde, la seva obligació és defensar els interessos de tots els ciutadans d'Olost, independentment de qual pugui ser el seu vot.
Per favor, CIU-Olost no ens vulgueu enganyar.

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 11:26:47
Nom: Veïna de Santa Creu.

Històricament CIU sempre s'ha oblidat dels veïns i veïnes de Santa Creu, i ara si guanyés aquest partit segur que continuaria igual, solament un comentari veure el Programa que ens han lliurat, revisar-ho i us adonareu del que us estic comentant,molts projectes per a Olost i molt pocs per a Santa Creu, fixar-vos ni sortim en la fotografia del programa de CIU.
Santa Creu votarà al Frei

Respondre  

Acte divendres18/05/2011 - 15:56:29
Nom: Anto (Salvans Correas)

Hola a tots/es els/les participants del fòrum.

Convido a tothom a participar de l'acte d'OiSC-AM. Serà aquest divendres 20 de maig a les 20:30 a la sala polivalent de l'Escola Nova.
En l'anonimat d'un fòrum es poden dir moltes coses, veritats, mentides, mitges veritats, fins hi tot veig que hi ha gent que falta al respecte d'altres (lamentable en un poble com el nostre). Per això és interessant que vingueu, per escoltar les noves propostes, per explicar els motius de les nostres decisions, per veure el nou equip, per valorar el que s'ha fet, i per veure la cara de qui t'està explicant una cosa en què hi creu.
Perquè el que crec que s'ha de dir, s'ha de dir en veu alta, amb el nom, i en un espai on després podrem comentar la jugada i dir-hi el nostre punt de vista (que no sempre serà el mateix). Sempre amb un caràcter constructiu i per sumar.
Aquest equip mereix ser escoltat, i tothom hauria de voler escoltar. Si alguna cosa no s'entén, ens explicarem, perquè estant a l'ajuntament tot aquest temps he après que governar és com una partida d'escacs llarga, cada moviment està pensat perquè després se'n faci un altre de millor, pensant amb el poble i els seus habitants (per exemple amb el centre de dia). I tots, creieu-me, han estat molt meditats. Cadascú de nosaltres hem aportat del que més hem sapigut (cadascú al seu camp).
No hi doneu gaires voltes al que he escrit, i veniu aquest divendres, ens agrada el diàleg i el debat.

Anto. A títol personal.

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 20:25:54
Nom: Roure

Aquí tothom diu molt que si la Rosa no ha acceptat fer el debat, que si no passa per totes les cases, que no te transparència, etc.
I qui diu aixó potser si que pensa que el Frei es tot el contrari. De debò penseu que el Frei voldria fer aquest debat, ben ve que li ha anat que la Rosa ho rebutjes, i la feina bruta de no acceptar-ho ho fessin els altres.
Cal que sapigueu que a casa de tocar el timbre res de res.
I serà que en te molta de transparència ell i el seu equip, només posant-se medalles de les obres que han fet. I al Facebook, millor que facin mes campanya i presentin les seves propostes, i no criticar les dels altres!

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 20:31:50
Nom: Pere Martí i Grau

Benvolguda Eva,

Entendràs que no et puc respondre tot el teu missatge, perquè hi ha coses que se m'escapen o que no conec. I el que vull escriure són fets certs i no opinions ni sensacions.
Com ja deus saber, l'Associació del Casal dels Avis d'Olost és una associació privada amb 24 anys d'història i que em mereix tot el respecte del món. El Casal com a tal no pot tenir un director si no que ha de tenir un president i una junta i en aquest cas, el gener passat va ser escollida una nova presidenta, que per cert ho està fent força bé.
D'altra banda, jo com a tècnic de l'ajuntament no puc decidir qui entra i qui surt del casal, ni tampoc ho voldria fer, perquè el que és jo, el casal, sobretot i en primer lloc, me l'estimo molt. Me l'he estimat a força de treballar-hi aquests anys i de conèixer la gent que hi ha. Amb alguns m'hi entendré més i amb altres menys però si una cosa he fet sempre és respectar les seves decisions i ajudar en alló que se m'ha demanat. Res més.
Segur que he comés algun error, però en tot cas em sento prou satisfet d'aquests 6 anys de conviure amb ells i fins hi tot de plorar-los quan han desaparegut.
D'altra banda hi ha el Centre de dia, que tal com deus saber, i si no t'ho explico jo, és molt probable que tingui una gestió externa a l'ajuntament i que la gent que ho portaran, que són el Consorci d'Acció Social de Catalunya, necessitaran un director/a i dos auxiliars. Com no podria ser d'una altra manera, obriran una convocatòria, faran unes entrevistes i pendran una decisió. Punt. Si jo en sóc el futur director o no, ja es veurà, però també et puc dir que mai m'he agafat a cap poltrona com si fos meva i per tant ja es veurà.
Si partim del principi que el que t'he dit és cert, espero haver aclarit els teus dubtes i que si no els poguem acabar d'aclarir amb un café.
Una cosa si que t'he de dir: El Casal em mereix tot el meu respecte i m'agradaria que fos respectat per tothom. La gent que hi treballa són magnífics i amb prou capacitat per prendre les seves pròpies decisions.
I també afegir que estic molt content de la feina que hem fet amb ells, tal i com molts d'ells i elles et podràn confirmar.
Dit tot això, que està escrit desde la sinceritat i el respecte, només hem queda dir que em poso a la disposició de tots vosaltres per tots aquells dubtes que pogueu tenir i que jo pugui resoldre.
Atentament,
Pere.

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 22:52:37
Nom: olostenca crítica

Es molt important evitar que els guanys obtinguts en els darrers anys siguin menyspreats o, fins i tot, eliminats o destruits....Que fort!!!!! Freixenet t'has passat. Crec sincerament que t'haurias de fer mirar. Per dos dias que quedan de campanya has perdut els nervis. Un bon assessor mai t'hagues deixat escriure això.Es una llàstima perque has demostrat que no ets el que vols semblar.És veritat que has fet moltes coses pero la modèstia no és precisament una de las teves virtuts.Has demostrat no ser un bon democrata ja que no has acceptat que hi hagues un altre candidatura.T'has cregut que el poble era teu i has descovert que hi ha gent que també li agrada que participi altre gent amb altres idees, sempre per sumar mai com tú penses per dividir.Potser que guanyis aquesta vegada pero pensa que la gent no és tonta, i això que has dit en aquesta última carta crec de veritat, i constructivament, que ha deixat un mal gust de boca.

Respondre  

Re: Olost18/05/2011 - 23:04:53
Nom: Votant contestant a Eva Soler

En aquesta Campanya Electoral, tots els veïns i veïnes d'Olost i Santa Creu sabem que el Frei mai ha insultat, humiliat ni ofès a ningú.
Revisant els comentaris que figuren en aquest Fórum, fàcilment es pot observar que ningú ha ofès personalment a les persones que formen la Candidatura de CIU, crec que existeix una confusió per la teva banda, ja que estàs interpretant crítiques i opinions sobre actituds realitzades, que res tenen a veure amb ofenses personals.
Revisa el Fórum, i veuràs la gran quantitat d'ofenses directes a la persona que ha rebut el Frei.
Insinuar que l'Empresa Sistemes Portanova va haver de tancar per culpa del Frei és una difamació. Aquest comentari sí que és ofensiu. Clar que el Frei ha donat suport a la creació de llocs de treball, tenim diversos exemples, però podem destacar Casa Tarradellas i Rotor-Print, revisa la portada de Lluçanes.com
Com hauràs comprovat he intentat expressar-me amb respecte i educació com a tu, i a tots ens agrada

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: