Fòrum Pobles

TEMA: Olost
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

Re: Olost06/11/2006 - 15:16:18
Nom: laura

El problema no és el compostatge, sinó les pudors i les males pràctiques dels responsables de la planta i dels que ho permeten.

Respondre  

Re: Olost07/11/2006 - 19:20:52
Nom: qk

Perdona..depen del que s'entengui per compostatge, i el que està clar és que en aquesta planta no hi porten la pell de les pomes, l'engany comença aquí, a no dir pel seu nom a les coses, les pudors són la senyal del que s'hi està fent, i les d'àcids a voler amagar el que s'hi fa. Si aquesta planta fos de compostatge de restes de la cuina,...ja estaria tancada doncs no els seria rentable. Properament farem una assamblea amb metges i químics que potser faran obrir els ulls als qui encara no ho volen fer. t'hi esperem.

Respondre  

Re: Olost08/11/2006 - 20:01:21
Nom: cuqueta

Els veïns de Santa Creu es mereixen tot el respecte d'aquest món i no hi ha dret que es vegin assetjats per les pudors. Ara bé, fer creure que tot és dolent, que això és la fi del món, no aporta més que confusió i equívocs només per qüestions alienes al problema. La culpa és en primer lloc de qui fa l'activitat i la fa mal feta; en segon lloc de qui va permetre l'activitat, Ajuntament de Sant Martí i l'Agència de residus en mans de CiU i en tercer lloc de l'administració comarcal d'Osona i de la Conselleria de Medi Ambient incapaços de ser prou valents per a suspendre almenys provisionalment l'activitat.

Respondre  

Re: Olost09/11/2006 - 09:11:14
Nom: qk

Suposo que ningú es pensa que qui signa cuqueta sóc jo...mira, no sé qui ets, però podies haver pensat amb un nom més original o sencillament donar la cara. Això és la fi del mon, sobretot pels qui portem anys patint-ho, per aquests àvis que pensaven viure els seus darrers anys feliçment a la seva llar, amb les portes com els hi haguès donat la gana, per nosaltres, que cada dia, hem d'estar avisant ,com si no tinguessim altra feina a fer , del que passa, doncs no pensis que els dies que no fa pudor és per la bona voluntat de la planta...o algú s'ho creu?per tu, que segurament ets dels que amagan el cap sota l'ala i prefereixen no veure que hi ha problemes greus al mon,per tu no serà un problema greu, però si fossis dels que pateixen alguna conseqüència pel funcionament de la planta...no diries el mateix. I si fos la teva mare?, o els teus fills?no seria la fi del mon? posa't a la seva pell...durant un mínim de 6 anys, les coses des de fora no es poden valorar .No es pot ser egoista i esperar deixar un abocador per les futures generacions .Gràcies de totes maneres per fer costat als veïns de STa. Creu, tot i que el problema és molt més greu del que et penses i de molt més abast, pots esbrinar una mica en els estudis fets sobre els fangs de les depuradores, i potser t'esgarrifaras com ho estem nosaltres del perill d'abocar-ho com adobs. El problema, és tant TEU com nostre i aquest és el veritable problema, la manca de concienciació.

Respondre  

Re: Olost17/11/2006 - 20:50:37
Nom: Pau i Mar

A mi, la veritat és que em deixa molt parat, la poca importància que alguns alcaldes del Lluçanès estan donant al problema més gran i més trist que tenim. Perquè, si bé vivim en una societat on en "principi" el més important són les persones; si els polítics no posen tots els esforços durant la seva lagislatura a cuidar la salut del nostre poble i comarca, fent fora la merda aquesta, sense cap respecte, que se'n vagin a la merda i que deixin la política per algú que tingui ganes de lluitar plenament contra el que realment afecta i afectarà la gent de la nostra comarca.És el problema més gran! A diferència d'un problema econòmic i social com és l'accés a l'habitatge, aquest afecta la salut.És molt contaminant! que ningú en dubti, no heu anat mai darrere d´un camió d´aquests o no heu caminat per la ctra d´Olost mentre en passava un?no és normal i, a més, vénen d´arreu i constanment tot el dia...!Hem de fer costat al S.O.S Lluçanès, implicar-nos-hi tots perquè això ens afecta a tots, rics i pobres, petits i grans... Anuncieu bé les reunions i els actes, que cap consciència pugui quedar-se tranquil·la sense posar-hi el seu granet de sorra.Crec que hauriem de fer un esforç per implicar els alcaldes d'Osona per fer una veu més forta.Pau i Mar

Respondre  

Re: Olost20/11/2006 - 21:50:32
Nom: marc

Santa Creu es parrt d'olost, i aqui em passat d'ells com si no tinguesin res a veure, hauriem de tenir remordiments de no haver estat mes al seu costat, sols quan ens han deixat restes dels camions ens hem queixat.aqui no s'ha pres cap iniciativa per ajudarlos.No estem a l'alçada del que s'espera de nosaltres. Potser que ens fem sentir més. No hi ha cap manifestació?

Respondre  

Re: Olost20/11/2006 - 22:06:37
Nom: enric

jo ja soc gran el que no entenc es com encara funciona una cosa així, si jo fos jova ja u auria enllestit.ja nestic fins tip de sentir parlar de merda , que se la quedin on la fan que nosaltres de porcs tambe en tenim si tingues 30 anys meñs ja em sentirien.

Respondre  

Re: Olost23/11/2006 - 13:20:31
Nom: guirivaldi

Però Enrric,jo provablement tingui 30 anys menys que vos... I la veritat es que manco de ideas per fer-hi alguna cosa,que no sigui dunar suport els actes que es fagin,i putser és molt comode fer aquest suport mural sensa tenir cap iniciativa...jo tampoc soc algú amb iniciativa...bé no ho sé...al que la tingui tindrà el meu suport!Estic molt i molt d´acord amb el Marc,sobre la imlicació de las olostencas i olostencs(amb més rao, per ser vains fins al punt de cumpartir ajuntament entre altres...),però també pradencs i en espacial tots els habitans de la comarca del Lluçanès aurian de fer costat aquest problema "com si és tractés d´un problema de salut i qualitat de vida".Jo pregunto,i no amb ironia,ho pregunto per que no ho sé,que hi poden fer,si ja ho fan i si hi poden fer alguna cosa Osona o Vic,vull dir fer sentir una veu més...,no diria forta perque no és la paraula,però si més greu? Bé, un salut a totes i tots als Olostencs,que fan servir aquest espai,i convido, sensa deixar de banda aquest greu problema,per descomptat,a que algú també s´atraveixi a treura algun altre tema,divertit o no,perquè en poguem opinar.

Respondre  

Re: Olost23/11/2006 - 14:07:33
Nom: Alegria!!

Ei,jo voldria saber si els rumorets dels quaranta i dos millonets de valor, dels pisets sensa jardinet al costat del terreno,són certs,si aixi és...alegria!!

Respondre  

Re: Olost29/11/2006 - 15:07:44
Nom: un,dos,tres

Ei jo entrat a Olost.com,pensant en trobarme la reprasentació de l´ajuntament i l´únic que hi he trobat és l´anegia esly!!carai quins privilegis...però desprès tampoc m´ha costat trobar la pàgina del poble,i...no hi ha pàgina dels cremats i excorcionistes,a mi m´agredaria força puguer veure fotos i moviment nàutic d´aquestas entitatssalut i força al canut!!i no vull dir força al canuto, com ultimament si fot a tort i a dret

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: