TEMA: UN Ajuntament vergonyós...
| UN Ajuntament vergonyós... | 23/10/2006 - 19:59:47 | |
| Nom: ramon coma
Perque l' ajuntament de prats vol fer creure que està lluitant i ha lluitat per el camp de gespa quan es gràcies a ells que no s'ha fet aquest camp a prats... ? Realment... es patètic
| |
| Re: UN Ajuntament vergonyós... | 24/10/2006 - 11:43:58 | |
| Nom: David Besora Prat
El què realment és patètic és que molt gent com tu procuri per un camp de gespa quan ja altres problemes a solucionar! No entenc aquesta falera pel camp de gespa... Som a Prats, un poble petit, amb un Ajuntament amb una economia pobra. No demanem coses que són impossibles. Es va demanar subvenció i no l'han concedit... Doncs mala sort! Però no es pot jutjar l'actuació d'un govern per un simple camp de gespa.Jo sóc practicant del futbol i lògicament es juga molt més bé en un camp de gespa. Però no m'obsessiono i em capfico en una cosa que veig impossible. Siguem una mica racionls i fiquem-se a la pell d'un Ajuntament que es va trobar amb una economia molt debilitada. La veritat que m'estimo més que es gastin cèntims per dinamitzar el mercat dominical al poble (punt de trobada entre gent del poble i rodalies) que no pas el camp de gespa(que només beneficia a uns quants). Pensem, reflexionem un instant sobre aquest tema i adonem-no de la situació i sobre això que estem demanant. Només us demano això
| |
| Re: UN Ajuntament vergonyós... | 26/10/2006 - 14:24:51 | |
| Nom: ramon coma
Perdona però si la subvenció no es va donar no va ser pr casulitat ni per mala sort, va ser perquè desde l' ajuntament no es va treballar be el tema ni s' hi van posar les ganes que s' hi havien de posar. Perquè? perquè no els interessa! Ho respecto totalment, però siusplau... després que no prediquin que han i estan treballant molt per aquest camp... quan desde el primer dia " S' hi han oposat " Perquè tothom sap que proximament hi hauran eleccions, i esclar es molt bonic maquillar les coses que un fa malament... i sobre les prioritats... no he pas vist que arreglessin gaire res... Que em diran, els carrers ? n' han fet 4 de comptats. La piscina ? fa pena... i moltes coses més...
| |
| Re: UN Ajuntament vergonyós... | 30/05/2007 - 18:15:55 | |
| Nom: Roger Llorca i Salas
Hola 007, sembla que el teu fanatisme no et deixa escriure bé, i omples el missatge de faltes d'ortografia. Molt dir-li al chicano que parli en català i tu... quin exemple dones?Idioma a part, a vore si ara que els per tu incompetents mebres de l'ajuntament han passat a l'oposició, els nou vinguts fan el miracle de proporcionar la tant desitjada gespa artificial al tant estimat camp de pilota peu. Només per això suposo que ja es mereixeran un monument.
| |
|
|