TEMA: D'esquerres ....
| D'esquerres .... | 16/10/2006 - 23:32:53 | |
| Nom: ignasi alives
Segons Peraire:Vila prefereix un candidat nascut a la Barcelona alta, descendent de classe burgesa, estudiant del Liceu Francès, dedicat la meitat de la seva vida professional a negocis extres del sector privat; allunyat de la gran majoria de ciutadans de Catalunya. I a mi no m'apassiona. I Mas m'ha demostrat la mateixa catalanitat que Montilla, o menys! Que ningú ens vulgui ensarronar.Demano: kin problema hi ha k Mas es dediques a negocis del sector privat? Això és estrany? Jo trobo més estrany el número de funcionaris k hi han al nostre pais treballan 2 hores al dia. NO? Demano se d'esquerres k vol dir? K es va contra l'empresari?Pk si és així us aviso k la major part de coses de les k disfrutes durant la teva vida, no les ha inventat cap funcionari, noooo sino algu k va treballar unes kuantes hores més, potser per fer-se ric? Sí segurament. Peró de la seva ansia d fer-se ric n'em surtit beneficiats tots i tots! O no? Per cert el Sr. Carod Rovira ( d'ESquerres, crec k així ho diu) com vesteix de quina marca ? No crec k la marca k vesteix sigui precisament d'esquerres, no creieu?
| |
| Re: D'esquerres .... | 17/10/2006 - 12:58:29 | |
| Nom: Robert Jove Raubert
és ben bé,.....ecomlliberal que hauries de repasar les teves fonts d'informació...d'on kollons has tret que els funcionaris només treballen dues hores?,...jo en "curro" vuit cada dia i procuro esser el més eficient que puc, sobretot perquè sé d'on surten els diners (pocs) que hem paguen, no jutgis tot un colectiu per l'actitut de cuatre (o quatrecents) culgrossosrespecte al comentari de Carod vestit d'Armani és tant vell com allò que es deia abans...com pot ser que un comunista vagi amb un mercedes?, deu meu quanta demagogia,.. és pot ser d'esquerres i elegant no?, i a més la gent es gasta la pasta com li rota, no creus? un soldat de l'economia lliberal ho haruia d'entendre....
| |
| Re: D'esquerres .... | 21/10/2006 - 01:53:31 | |
Se perfectament les hores productives dels funcionaris, deus ser una excepció, a tot arreu hi és. El dia k l'administració treballi com ha de treballar, variable i per objectius com hauria de ser ja! vosté en serà un gran beneficiat i per a la resta ens en beneficiarem la gran majoria, fantàstic !Qui hauria de repassar el seu vocabulari i les seves fonts d'informació seria vosté mateix. Encara és hora k algú m'expliqui la millora k aportarà al pais tan increment de funcionari públic, potser hauria de mirar qui i qué fa evolucionar el pais, i no són precisament les persones k tenen un sou fixe tota la vida, d'aixó si k n'estic segur! El convido a mirar els pressupostos generals de l'estat ( espanyols per desgràcia ).
| |
| Re: D'esquerres .... | 21/10/2006 - 02:28:43 | |
Per cert; L'HORA K HAS AGREGAT EL TEU COMENTARI ÉS:17/10/2006 - 12:58:29NO SERIA EN HORARI LABORAL ?O AKESTA HORA JA HAS ACABAT DE TREBALLAR?HO TENS FESTA?De totes maneres akesta hora.... comença a buscar respostes, jajaja
| |
| Re: D'esquerres .... | 24/10/2006 - 11:24:38 | |
| Nom: Robert Jove Raubert
Considero aquest darrer comentari com una acusació. Sembla que insinui que m'estic "escaqueixant" del "curro" per contestar. Evidentment no tinc per què explicar quina és la meva situació laboral ni el meu horari, però si que he de dir-li que trobo de molt mal gust fer aquest tipus de suposicions.Respecte a la seva pregunta clau: qui i què fa evolucionar un país, li diré que segons la meva opinió, ho fan la imaginació, la creativitat, la feina ben feta, l'afany de superació, la cooperació, la solidaritat, la colaboració etc, i no pas l'afany de benefici ni la llei del més fort. Respecte a les fonts d'informació, no crec que aquest sigui el problema, segurament les seves i les meves són totalment diferents però vàlides ambdues, el veritable problema rau en les idees, vostè en te unes i jo en tinc unes altres, el que jo reclamo és una societat on es puguin debatre sense embuts ni pors.Em convida a llegir els pressupostos de l'estat, jo el convido a llegir Paul Auster, estic segur que en treurà més bon profit.Finalment li demano excuses si el meu llenguatge l'ha pogut ofendre (suposo que deu ser la inclussió del mot "kollons" fent referència a una de les seves suposicions del seu primer "post"), no era la meva intenció.
| |
|
|