Fòrum

TEMA: Pencarta davant ajuntament prats!!!

Pencarta davant ajuntament prats!!!21/02/2006 - 23:21:15
Nom: josep calveras vilalta

Ultimament els de la junta del futbol de prats reclamen un camp de gespa artificial. Jo nomes em pregunto es realment necesari?en cas afirmatiu podra ser utilitzat per tothom com fins ara lliurament?Quins interesos hi ha darrera la construccio de la gespa artificial per part del president del club? Que en fa dels diners que guanya per fer la festa de fi d´any? que ja fa uns anys que la fan!!!Posats a demanar , que totes les asociasions del poble de prats que demanin alguna cosa per la seva part.HI HAN COSES MES IMPORTANTS A FER AL POBLE DE PRATS QUE LA GESPA ARTIFICIAL!!!!!!!!!ANIMS I SALUT

Respondre  
Re: Pencarta davant ajuntament prats!!!24/09/2006 - 16:09:51
Nom: ramon coma

Coses més importants a fer? Au va calla beneit

Respondre  
Re: Pencarta davant ajuntament prats!!!21/10/2006 - 02:21:48
Nom: ignasi alives

Doncs els diners d la festa de fi d'any són segurament una part petita del pressupost k necessita el nostre club per tirar endavant. Sempre entrebancs a Prats !pk un club com el d prats no pot proposar un camp de gespa?Millor un camp d terra i k l'ajuntament doni els calers als 4 k van a veure teatre! o per muntar festes x el poble !i si akests s'han de destinar a alguna altre cosa, doncs k ho diguin, pero no k es kedin a casa criticant i criticant. El k està clar és k aquests del futbol com a defensors del seu club han defensat els seus interessos i buscant millores per aquest !Ah i la pancarta a part d'alguna falta, està molt bé. Visca la iniciativa !!! Visca el debat constructiu!!!

Respondre  
Re: Pencarta davant ajuntament prats!!!26/10/2006 - 20:14:24
Nom: lucas vila

Jo també crec que el presi del pradenc té algún interés ocult en això del camp de gespa artifical.De fora vingueren i ens ensanyaren a fer...

Respondre  
Re: Pencarta davant ajuntament prats!!!09/04/2007 - 16:23:31
Nom: Glòria Amblàs

Que ja s'ha perdut la llibertat d'expressió? No som lliures de pensar el què volguem o es que ja tots em de pensar el mateix?No crec que la teva frase sigui massa encertada. Et convido a reflexionar!

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: