El CAP Onze de Setembre de Lleida, el primer de la demarcació que disposa d'un caixer d'autoservei

Els usuaris poden fer-hi algunes gestions relacionades amb l'atenció que reben al centre

Una usuària fent servir el caixer d'autoservei
Una usuària fent servir el caixer d'autoservei | ACN
Redacció
11 d'octubre del 2017
Actualitzat a les 16:32h
El Centre d'Atenció Primària Onze de Setembre de Lleida s'ha convertit en el primer de la demarcació que disposa d'un caixer d'autoservei a través del qual els usuaris poden realitzar algunes de les gestions relacionades amb l'atenció que reben al CAP. En una primera fase, a través del caixer els pacients poden diferents operacions com ara demanar cita prèvia per al seu professional de medicina de família, infermeria, pediatria, odontologia o treball social; consultar les visites programades, i imprimir una còpia del pla de medicació o els comunicats d'incapacitat temporal (IT).

Progressivament, s'hi aniran incorporant altres funcionalitats, com ara la informació dels professionals que treballen al CAP, una guia de serveis o la realització d'enquestes de satisfacció. La identificació dels pacients es pot fer, tant a través de la targeta sanitària individual (TSI) com del teclat del mateix caixer. La voluntat de Salut és anar implantant progressivament caixers d'autoservei a diversos centres del territori de Lleida.