​«No cariño, ser español no es llevar la bandera, ni gritar como un berraco», la carta viral d'una noia de Màlaga

La missiva ja acumula gairebé 300.000 comparticions a Facebook

Una de les fotos que apareix al Facebook de l'autora de la carta
Una de les fotos que apareix al Facebook de l'autora de la carta
Redacció
06 d'octubre del 2017
Actualitzat a les 2:12h
No cariño, tú no eres español. Ser español no es llevar la bandera, ni gritar como un berraco frases de odio que espero que no sientas. Tampoco lo es ponerse una pulserita en la muñeca, ni cantar el cara al sol. El concepto de ser español es algo totalmente distinto, o al menos lo debería ser, porque a estas alturas de la historia yo ya no sé qué decirte”.

Així comença la carta publicada per Laura Moreno de Lara de Màlaga que, embolcallada en l'ambient de tensió que estem vivint aquests dies, ja s'ha fet viral. De fet, el text on argumenta per a ella què és ser espanyol ja acumula gairebé 300.000 comparticions i més de 30.000 comentaris. 

La dona desvincula l'espanyolitat de la política. És una altra cosa: “Ser español no es oprimir el 'sí' o el 'no´' de toda una comunidad autónoma, es indignarte cuando nos llaman gilipollas con cada nuevo caso de corrupción; ser un buen español es querer que en tu país no haya pobreza, ni incultura, ni enfermos atendidos en pasillos del hospital y, joder, querer quedarte aquí para trabajar y aportar todo lo que, durante tanto tiempo, precisamente aquí has aprendido”.

Podeu llegir el text íntegre de la carta, a sota...