Una empresa «batejarà» les seves pomes amb noms de persona per augmentar les vendes

Nufri llança una campanya "emocional" amb les seves marques Livinda i Delissium

Redacció
04 de maig del 2016
Actualitzat a les 2:20h
Nufri pretén
Nufri pretén | Nufri
Després de les pomes que es venen amb una estelada impresa, arriben les fruites amb noms de persona. L'empresa lleidatana Nufri, una de les principals firmes productores de pomes amb plantacions a diferents zones de l'Estat espanyol, ha llançat una campanya emocional per cridar l'atenció del consumidor.

Durant els propers dos mesos, totes les pomes de les seves marques Livinda i Delissium, inclouran en la seva etiqueta un dels 200 noms més comuns de Catalunya per evidenciar i reivindicar la seva procedència i la seva qualitat i sabor.

Gerard, Jordi, Laia, Carlos o Maria seran alguns dels noms que es podran llegir a les etiquetes de les pomes de proximitat amb la intenció de que el consumidor pugui identificar el producte nacional i reivindicar la importància de conèixer l'origen dels productes.

Per al director de producció i comerç de la companyia, Ignasi Argilés, "cal aquest interès per mirar l'origen dels productes que consumim tan habitual en els consumidors de països veïns. La crocantor, coloració, textura i sabor de les nostres pomes és màxima però el consumidor no sap d'on vénen, ni que estan produïdes als nostres camps".