Oliana crea un espai al web de l'ajuntament on els veïns poden adreçar les seves queixes

El consistori es compromet a contestar totes les demandes en un marge de tres dies

Un tècnic explicant el funcionament del web
Un tècnic explicant el funcionament del web | ACN
ACN
07 de febrer del 2016
Actualitzat a les 15:05h

Un tècnic municipal explicant el funcionament del nou web Foto: ACN


L'Ajuntament d'Oliana permetrà als seus veïns informar el consistori de qualsevol desperfecte, incidència o molèsties a través del mòbil. La nova pàgina web que està dissenyant el consistori inclourà un apartat on els veïns podran enviar les seves fotografies geolocalitzades amb una petita descripció del problema perquè l'ajuntament en pugui donar resposta. "Oliana soluciona" és el nom que s'ha triat per aquest nou apartat del portal. L'alcalde d'Oliana, Miquel Sala, ha assegurat que "des de l'ajuntament ens comprometem a donar resposta a totes les demandes en un termini de 72 hores".

"Oliana soluciona" permetrà a qualsevol veí d'Oliana fer una foto de qualsevol incidència o desperfecte a la vila, penjar-la a l'espai web, fer una breu descripció i rebre resposta per part del consistori en un màxim de tres dies. A més, podrà seguir a través del mateix apartat web l'evolució de la seva demanda i saber quan està solucionada.

Sala ha assenyalat que "no es vetarà cap de les demandes que es facin, tot i que hi haurà un filtre previ abans de publicar-ho al web perquè no es pengi cap bestiesa". Aquesta iniciativa del consistori està emmarcada en la reforma del portal municipal i amb la intenció d'implicar els ciutadans en el manteniment de la vila i apropar-los la gestió municipal.