El públic posa un «excel·lent» a la programació del Centre Cultural Terrassa

El públic valora molt positivament els esdeveniments que s'han celebrat a l'equipament | Més de 76.000 persones han passat pels diferents espectacles, amb una ocupació mitjana del 85%

Façana del Centre Cultural Terrassa.
Façana del Centre Cultural Terrassa. | CCT
Redacció
16 de juny del 2017
El Centre Cultural Terrassa és a punt de tancar la primera meitat de l'any amb una valoració més que positiva. Els espectacles han tingut una ocupació molt alta, amb un 85% de mitjana, i la valoració ha estat excel·lent: d'un 95,36% de satisfacció.

Des del passat mes de novembre el Centre Cultural Terrassa ha ofert un dispositiu de l'start-up terrassenca Happy Customer Box, perquè els assistents valorin els espectacles a través d’una enquesta feta a la sortida de la funció.

Segons els resultats obtinguts, extrets d’una mostra de 2.900 persones en 16 espectacles, la valoració mitjana ha estat del 95’36 sobre 100. Aquesta xifra situa l’equipament en una molt bona posició i supera amb escreix l’objectiu de portar una programació de qualitat i atractiva per a diferents tipus de públic.

Als votants se’ls va demanar que valoressin l’actuació segons molt content, content, indiferent, descontent i gens content. La millor valoració la va assolir el Mago Pop (99), seguit de l’espectacle de dansa Estrelles del Royal Ballet (98,8), la Machine de Cirque (98) i la Missa de Glòria de Puccini interpretada per l’Orquestra Simfònica del Vallès (97,8).

Més de 76.000 assistents aquesta temporada

76.553 persones han assistit aquesta temporada compresa entre el mes de gener i el mes de juny a algun esdeveniment al Centre Cultural Terrassa. L’èxit de la Temporada BBVA de Dansa es fa palès amb el 85% d’ocupació de mitjana registrada en les funcions de Víctor Ullate, Vasiliev i figures estel·lars del ballet rus, Blanca Li i Maria Alexandrova, l’Spellbound Contemporary Ballet i les danses familiars El Trencanous i Coppèlia.

L’ampliació a nous públics ha estat un dels objectius marcats per l’equipament i que s’ha assolit amb la programació dels espectacles La gran ilusión del carismàtic Mago Pop, el monòleg de Berto Romero, l’obra teatral Infàmia i els musicals Gerónimo Stilton, La Patrulla Canina i La Reina de las nieves, que han obtingut també una ocupació mitjana del 85%.

Pel què fa a la línia d’exposicions d’aquesta primavera, han estat visitades per 28.210 persones. La més popular, i sens dubte els resultats ho demostren, ha estat la que repassava la faceta més íntima i desconeguda de l’escultor Josep Maria Subirachs, que ha captivat al públic registrant 10.346 assistents durant el període de durada de la mostra, presentada des del 9 de març i fins al 13 de maig.

La temporada de primavera finalitza aquest mes de juliol després del concert dels Friendships Sound & Band (28 de juny) i el musical Homes per Festa Major (3 de juliol).