Apialia, nou patrocinador del Terrassa FC

El logotip de l'agrupació d'APIs de la ciutat lluirà a la màniga esquerra de la samarreta del club les dues properes temporades

Redacció
28 de maig del 2017
El Terrassa FC acaba de signar un nou sponsor de patrocini i col·laboració per dues temporades. Es tracta d’Apialia Terrassa, la marca que inclou les 18 agrupacions comercials del col·lectiu API que operen a la nostra ciutat.

L'acord amb Apialia Terrassa inclou que el logotip de la marca figuri a la màniga esquerra de la samarreta del primer equip el que resta de temporada i les dues pròximes. El partit de tornada de la primera ronda dels ‘play-off’ d’ascens a Segona B d’aquest diumenge (17h) a l’Estadi Olímpic de Terrassa serà el primer compromís del primer equip on el Terrassa FC llueixi el logo d’Apialia Terrassa.

El patrocini de la samarreta no és l’única acció. L'acord amb Apialia Terrassa també serà visible, en els propers dies, a l’Estadi Olímpic del Terrassa FC. Entre d’altres accions, les banquetes i diverses tanques i espais publicitaris tant a l’interior com a l’exterior del camp lluiran el logo d’Apialia Terrassa. Aquest acord converteix a Apialia Terrassa en un dels principals sponsors del club.

Apialia Terrassa, que està formada per B&N Immobles, Cabestany Finques, Domus Gestió, Expofinques, Finques Argemí, Finques Llena, Fiques Duran Argemí, Forcadell, Immobiliaria Rosell, Mesquefinques, Open Finver, Plushabitat, Immobles Prestigi SL, Prodegest, Llaberia Puigbò, Subinara Lleonart, Vidal Goma i Viu bé, pretén col·laborar i compartir els encàrrecs de venda en exclusiva de les propietats que cadascuna de les immobiliàries capten, gestionant els immobles de manera conjunta. D’aquesta forma, l’empresa treballa sota el mateix codi ètic, els mateixos procediments de treball i dona un millor assessorament al client buscant sempre la seva satisfacció.

L’esponsorització d’Apialia Terrassa s’afegeix als altres set patrocinadors de categoria especial que compta ja el Terrassa FC i que conformen Mega Asia, Benitosports, Nike, Convector’s Eyes, Jamones Cerezo, Petronieves i 2play Sport.