Twitter veta el català en una campanya de la discogràfica Picap

La xarxa social informa que aquesta llengua no figura entre les admeses per fer-hi publicitat

Redacció
30 de juny del 2016
Actualitzat a les 19:42h
La discogràfica Picap denuncia la censura del català
La discogràfica Picap denuncia la censura del català | @Picap
La discogràfica Picap ha denunciat a través del seu compte de Twitter que la xarxa social els ha censurat una campanya en català. En la piulada l’empresa ha publicat els motius que els ha fet arribat Twitter Ads, els quals asseguren que la campanya no compleix la política d’aquesta plataforma, ja que el català no figura entre les llengües admeses. 

Segons la política d’anuncis de la popular xarxa social, els anunciants han de tenir un compte en els més de 200 països on permeten publicitar-se. La plataforma demana que “per ser localitzats en alguns d’aquests països, els anunciants han de piular en alguna de les llengües admeses per Twitter Ads”. Algunes d’aquestes són l’anglès, el francès, l’alemany, el suec, el finès i el castellà, però no el català.  

El vídeo vetat per formar part de la campanya de pagament és el d’un doble disc  que celebra l’aniversari dels 50 anys de Port Bo.